Eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Ik heb nu al sinds gister best wel last van een stekende pijn rechtsonder in mijn buik.
Ik kan niet zeggen dat ik al ooit eerder een eisprong heb gevoeld dus weet echt niet wat het is.

Wat voelen jullie bij een eisprong?
Of heeft die "pijn" ergens anders mee te maken?

Liefs Ester

hai

ik kan je zeggen wat ik voel , ik heb t aan beide kanten steken ..1ste dag niet heel pijnlijk.2de dag pijnlijk soms zelf voorover gebogen van de pijn paar seconden..en 3de dag zelfde als de 1ste dag gewoon wat vervelend gevoel..o en ik voel t erg goed op t moment dat ik wil gaan zitten..alsof je uitgerekt word zo'n gevoel ..
Ik weet zeker dat dat me eisprong is aangezien ik na zo'n 14 dagen ongesteld word..
misschien moet je t gaan noteren wanneer je t voelt
en hoelang t daarna duurt voor je ongi word misschien komt er een patroon in dat geeft je iets meer zekerheid..

xx kimona

Hoi Ester,

Ik heb 'm de laatste 2 keer heel duidelijk gevoeld. Toevallig allebei de keren 's avonds. Kreeg echt enorme steken net boven mijn lies. Begon met licht zeurende pijn die steeds heviger werd. Klap daarna dan wel ff dubbel van de pijn. De hevige pijn houdt een uurtje aan ongeveer.
Bovendien had ik ook al aan het slijmverlies gezien dat er wel iets aan zat te komen. De laatste keer had ik een dag van te voren een ovulatietest gedaan om ff te checken en die had 2 dikke strepen. Dag daarna de pijn, dus voel dan idd mijn eisprong.
Helaas heeft niet iedereen het geluk 'm te voelen, en bij mij werkt het helaas ook nog niet positief :(

Liefs Suus

Hoihoi,

9 van de 10 keer voel ik mijn eisprong... Het begint met meer slijm en dan 1 a 2 dagen een kramperig gevoel in mn buik totdat vlak voor mn eisprong,dan doet het echt gigantisch veel pijn totdat het voorbij is..

Deze maand heb ik niet getempt, niet getest etc, heb vorige week wel wat gevoeld. Maar door de vele stress situaties is mn lichaam een beetje van slag..

Hopelijk heb je je eitje gehad en is er een goede zwemmertje naar je toe gegaan

Good Luck x

iedereen voelt wat anders..
je kan namelijk pijn in je hele buik(boven en onder) hebben.

maar ook gericht op 1 kant van de eierstok, dan zal je de maand erna aan de andere kant voelen, maar kan ook beide kanten te gelijk.
soms is het een pijn waarvan je echt je zelf over eind moet houden, soms voel je een flauwe steek..

als je het een beetje bij houd, kan je er misschien wijs uit worden..

maar hopelijk,is dit meteen jouw goede ei, en bevrucht

Terug
Bovenaan