eisprongen!!

Hai allemaal,
Ik ben helemaal in de wolken. Niet dat ik zwanger ben of zo hoor, maar ik heb eindelijk na jaren een eisprong gehad. Dat pregnyl werkt goed hoor. De gyn. keek vanmorgen en ja hoor. Twee eierzakjes waren leeg. Die ene kleine zat er nog maar werd al kleiner (die gaat verdwijnen) Er is dus kans op een tweeling als ze allebei bevrucht zijn. Nou klussen hebben we natuulijk wel gedaan!Hihi. Na twee weken om de dag, gaat het niet meer zo romantisch, maar ja, het is toch gebeurd. En nu maar wachten.! ik voel wel allerlei gerommel in mijn buik. Kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn.(!)Dinsdag moet ik bloedprikken op progresteron. Dan nog ruim een weekje wachten op mijn nod. Hoe dan ook ; ik ben nu al helemaal happy, ook al ben ik missschien niet zwanger. Maar ik weet dat mijn lijf werkt. Nou meiden, ik heb ook weer gespuid.
Groeten, A3

Hoi A3

gefeli zal ik maar zeggen, Nu maar hopen en duimen. Ik zal ook vast voor je duimen, (en voor mezelf natuurlijk). Als ik het goed heb zitten we rond dezelfde dagen met onze NOD, word dus spannend.

Groetjes Naatje

Hallo A3

Ohhhh wat moet je blij zijn en wat is het spannend. Fijn hoor dat je lijf eindelijk eens doet wat het moet doen. Ik hoop voor je dat het nu ook meteen raak is.

Groetjes
patricia

Hoi lieve A3,

Wat fantastisch zeg!!!!!!!!!!!!!! Ik kan me zooo goed voorstellen dat je alleen al super gelukkig bent dat je een eisprong hebt! Dat zou ik ook hebben!! Ik ga voor de duimen hoor! Houd je ons op de hoogte?
Ik mag trouwens woensdag een echo maken om te kijken of er een eitje aan het rijpen is..

Dikke kus F.

GEWELDIGG..................joh
O wat leuk ik krijg er kippevel van. Ik vind het echt leuk voor je nou ik hoop zo dat het nu wel raak is.
Nou meid ik ga onwijs veel voor je duimen!
hou ons we op de hoogte
GR NEIM

Bedankt lieve meiden voor het meeleven!Het is inderdaad al gewoon superleuk dat die eitjes gesprongen zijn. Ook al ben ik misschien niet zwanger. Ik weet in elk geval dat het allemaal wel mogelijk is. Het is voorlopig alleen maar wachten geblazen op mijn nod van 8-12. Ik duim mee voor jullie echo's en groeiende eitjes!
Veel liefs A3

Terug
Bovenaan