Eisrong (nogmaals)

Hoi,

Ik zie tot mijn grote verbazing dat ik het stukje waarin ik mij wilde voorstellen al eisprong heb genoemd.(Het moet toch niet gekker worden, waar het hart vol van zit........)
Goed, dat was dus niet de bedoeling want dat zou boven mijn vraag over mijn eisprong.
Ik voel n.l altijd mijn eisprong (ook altijd al voordat ik aan de pil ging)
Maar nu voel ik het eigenlijk altijd aan dezelfde kant.Altijd links. Zijn er meer meiden die dit herkennen??
Of zou het zo moeten zijn dat het steeds afwisseld links en dan rechts??
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt meiden!!
Groetjes Dianne
 
in principe heb je elke maand aan een andere kant je eisprong. ik voelde het echter alleen aan de linkerkant en dat straalde dan uit naar rechts en weer terug.

vreemd iets zo'n eisprong...
 
Ik voel het ook weer hel anders. Ik krijg kramp onder in m'n buik. Alsof ik m'n ongi moet krijgen. En dat zit niet speciaal aan 1 kant. Kan je dus helas ook niet verder helpen.
 
Ja, dat heb ik ook. Altijd, dus iedere maand links! Ik zit inmiddels in de medische molen en vroeg me pas vorige week af hoe dat nou kan en of het wel normaal is. Ik heb volgende week een belafspraak met mijn gyn en dan zal ik het eens vragen. Je hoort van me!

Liefs, el
 
Dank jullie meiden voor jullie reactie's.

En El, ik ben benieuwd naar je antwoord.Ben jij om die reden de medische molen ingegaan??
Want dat maakt mij nu een beetje nieuwschierig natuurlijk.

Succes allemaal groetjes Dianne
 
Hoi Dianne,
Nee dat was niet de reden. Ik ben 37 en al meer dan een jaar tevergeefs aan het proberen zwanger te worden. We hebben de eerste onderzoekjes gehad. Ik had al getempt, zag er goed uit en afgelopen vrijdag is er bloed geprikt om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Vandaag heeft mijn man zijn sperma ingeleverd voor onderzoek. Als dat allemaal goed is en ik word volgende week weer (de 14e keer) ongesteld gaan ze bij mij een samenlevingstest doen. Maar voor die tijd zal ik eens vragen hoe dat nou zit met dat links/rechts verhaal. Ik bedacht me echt vorige week pas dat dat toch wel heel gek was, altijd alleen links. Ik maak eenzijdig overuren, haha. Ik heb er ook een vraag over gesteld op het 'als zwanger worden langer duurt'forum. Daar was ook iemand die het altijd alleen rechts voelde.

Liefs, el.
 
Hallo,

je hoeft je echt geen zorgen te maken over die pijn. dat is bij iedereen verschillend.
Zelf voel ik hem ook altijd aan 1 kant. Dat is waarschijnlijk gewoon een gevoelige plaats. Ook als ik aan de andere kant de eisprong heb, voel ik hem altijd aan dezelfde kant.

Wees er trots op dat je hem voelt. Eigenlijk moet je voordat je de pijn voelt gevreeën hebben.

Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan