eitje eitje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden,

Ik heb een vraag over de eisprong hopelijk kunnen jullie hem voor mij beantwoorden.
Ik wordt elke maand helaas kurig op tijd ongi .Maar nu vraag ik me af betekend dat dat ik dus nu keurig elke maand een eisprong heb ( ik voel dat namelijk niet.Is er een manier om daar achter te komen?? Wij zijn pas sinds augustus 2004 bezeg met zwanger worden en ik heb nu zoveel vragen en ik voel me zo onzeker over of het wel gaat lukken, helemaal omdat er in mijn vriendekring coppels zijn waarbij het de eerste keer gelijk raak was. Wij klussen om de dag.
Hopelijk kan iemand mij raad en advies geven.

Meiden alvast enormbedankt en ik zal voor jullie allenmaal een branden.

gr mutsie

niet elke vrouw voelt haar eisprong, daar zijn wel testen voor te krijgen om dat tijdstip te bepalen. Ten tweede zou ik willen zeggen: ga met elkaar naar bed als je er zin in hebt, niet omdat het moet want voordat je het weet wordt sexen een moetje en dat is echt geen pretje.

gr sandra

he mutsie

Je moet eens rond neuzen op www. baby.pagina.nl, daar moet ergens een schema staan met je eisprong.
Dat kan je dan uitrekenen.
Ik heb er ook eens op gekeken maar stom genoeg kan ik het niet meer vinden maar hij moet daar ergens staan.

Hoi hoi,niet iedereen voelt haar eisprong,ik voel hem de ene maand wel en de andere maand niet,en het is heel normaal om pas na een jaar zwanger te worden.het ene lichaam is de andere niet,en ja sommige hebben geluk,veel sucses gr manuela

Hoi hoi
over sites gesproken op www.predictor.nl staat ook heel veel vermeld over het een en ander. Sorry dat ik nu pas reageer maar heb een tijdje niet meer op deze site gekeken.
vr gr

Terug
Bovenaan