eitje gegroeid maar te dun baarmoederslijmvlies??

Hallo lieve meiden,

Vanmorgen weer naar de gyn. geweest en ik was me toch een potje zenuwachtig!! Mijn eitje was nog wat groter gegroeid en is nu ongeveer 15 mm. Wel zei de gyn. dat mijn baarmoederslijmvlies aan de dunne kant is, maar 5,5 mm. Dit kan een eventuele innesteling in de weg staan schijnbaar. Heb dus vandaag meteen bloed moeten laten prikken om mijn oestradieel te bepalen, dat hormoon zorgt blijkbaar voor het dikker worden van het baarmoederslijmvlies. Ik ben benieuwd hoe dit dan nu weer af zal lopen.
We hebben in ieder geval voor zondag avond "huiswerk" gekregen en maandag  krijg ik dan de samenlevingstest. Spannend allemaal hoor!! Ik ben echt super benieuwd hoe het allemaal agloopt. Ik krijg de neiging om alweer te gaan dromen over zwanger zijn en zo maar ik moet echt proberen om met beide benen op de grond te blijven staan. ok, een groeiend ei is goed maar het wil niet zeggen dat we er al zijn!!

Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met het niet dik genoeg zijn van het baarmoederslijmvlies? De gyn. deed er een beetje vaag over en ik heb eigenlijk niet genoeg doorgevraagd....

knuffel van kreeftje

ah nee dat meen je niet.
Hoe kan dit dan nu?

Ik heb nog niet gehoord van te weinig slijmvlies zodat het eitje niet zou kunnen innestelen. Maar misschien omdat ze mijn slijmvlies er juist geweldig mooi vonden uitzien. Nou mooi zal ik het niet willen noemen maar goed, schijnbaar de juiste dikte bij mij.

Leuk he zo'n samenlevingstest! Dat vond ik echt helemaal niets, ik voelde me echt vies toen ik eenmaal bij de gyn was aangekomen. Maar die zei: meisje voor jou is het vervelender dan voor mij hoor (betrekking tot het niet mogen wassen na de samenleving)
Is dat nog niet eerder gedaan trouwens dan?

Hoop toch dat er nog mogelijkheden voor je zijn deze maand!

Ik zal voor je duimen hoor!

Houd me op de hoogte enne succes met je huiswerk, maar er iets leuks van!

Cynthia

he cynthia,

Heb heel internet afgezocht of ik ergens iets kon vinden over bepaalde dikte van het baarmoederslijmvlies maar niets hoor! Kan me nu wel voor mijn kop slaan dat ik niet aan de gyn. heb gevraagd wat een "normale" dikte is. Gelukkig moet ik er maandag weer heen en dan vraag ik het dan wel.

Ja, ik kan me inderdaad erger huiswerk voorstellen, hihi Maar sosm vind ik het toch wel erg spannend allemaal. Zeker op zo'n moment als dit, als je toch weer hoop hebt, maar ook heel goed in je achterhoofd moet houden dat we er nog lang niet zijn! Maar goed, we doen osn best, meer kunnen we niet doen...en dan maar hopen dat er een wonder mag gebeuren!!

ik houd je zeker op de hoogte en jij ook succes uiteraard!!

knuffel van kreeftje

Hoi,

Ik zit elke keer weer met hetzelfde probleem : bij mij is het baarmoederslijmvlies ook altijd dun.
Ik moet van mijn gynaecoloog Progynova 2 mg slikken, een estradiolpreparaat. Nu kan dat in Nederland wel anders noemen, ik ben nl Belgische.
Ik moet dan 2 pilletjes slikken, maar stiekem doe ik er wat meer ... Ik neem dat tot ik zeker weet of ik wel/niet zwanger ben !
Maar mijn gynaecoloog zegt dat het de innesteling niet echt in de weg staat, het gaat alleen een beetje moeilijker. Het mooiste bewijs : mijn zoon van 3.

Als ik jou was, zou ik me niet echt zorgen maken !

Groetjes,

Inge

Terug
Bovenaan