A
Anoniem
Guest
Vrijdag had ik een positieve ovulatietest (en dat terwijl ik ze niet wilde gebruiken, maar het gewoon toch even niet kon laten, direct positief dus(had er nog maar een paar van de vorige keer)) Vrijdag en zaterdag veel ovulatiepijn gehad. De laatste keer was ook al zo pijnlijk, dacht op een gegeven moment dat ik een blaasontsteking had, maar na de eisprong was het over, en zo nu ook weer.
Ik denk dat de vroeggeboorte (zwangerschap van bijna 18 weken) er invloed op heeft dat het nu allemaal zo pijnlijk is, mijn lichaam is nog bezig zich te herstellen (volgens de gynaecoloog duurt het 4 a 5 maanden voordat mijn lichaam zich weer helemaal hersteld heeft)
Maar goed nu is het afwachten en als het eitje inderdaad zaterdag gesprongen is (had zondag temp verhoging) dan kan het wel eens een 1 april grapje worden.
Groetjes
Miep
Ik denk dat de vroeggeboorte (zwangerschap van bijna 18 weken) er invloed op heeft dat het nu allemaal zo pijnlijk is, mijn lichaam is nog bezig zich te herstellen (volgens de gynaecoloog duurt het 4 a 5 maanden voordat mijn lichaam zich weer helemaal hersteld heeft)
Maar goed nu is het afwachten en als het eitje inderdaad zaterdag gesprongen is (had zondag temp verhoging) dan kan het wel eens een 1 april grapje worden.
Groetjes
Miep