Eitje gevonden dit weekend!!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen ladies, leuk weekend gehad :))???
Volgens de ovu-test heb ik dit weekend mijn ei gehad( was zaterdag pos, en zondag weer lichter) Hebben vrijdagavond en gisteravond gesext, dus hoop dat het raak is! Nu 2 wk wachten en dat duurt echt lang voor mijn gevoel. Man weet overigens niet dat ik mijn ei had, maar deed ook geen moeite om bescherming te gebruiken, dus neem aan dat hij diep in zijn hart wel wil.

Hay!!

Ja, heerlijk weekend gehad, echt genoten van zon en van mijn vrienden en van elkaar ;-).

Goh meid, wat een timing zeg!! Nou ik hoop dat je nu aan het zwanger worden bent!!

2 weken....................aaaaaaaah!!

Ik sleep je er doorheen lieverd!

Wauw, wat een lieve reactie van jou meid!! Ik ben zo blij dat ik hier even mijn hart luchten kan. Wanneer verwacht jij je ei?

ah, super toch! Ik hoop zó voor je dat het nu raak is! Nu alleen nog 2 weekjes wachten... en dat weet je het. En natuurlijk wil hij dan wel!

de spanning word dus steeds iets hoger bij jou!!! Hopelijk heb je over 2 weken eindleijk een positieve test in je handen!!!!! En wat fijn dat je man toch niks gebruikt!! Een zeer goed teken dus!!!!

Veel succes meid!
Liefs ciomama

hoihoi,
heb deze maand toch ovu testen gehaald, omdat mijn cyclus zo raar is. gister was de test positief, dus ook hier een eitje gevonden (vandaag was ie weer negatief). ik tel met je mee af tot eind april.
25april is mijn trouwdag, lijkt me toch wel super om dan een positieve test in handen te hebben. maar we wachten rustig af. luister in ieder geval niet meer naar mijn lichaam, die heeft me vorige maand zo erg in de maling genomen.

duim met je mee om een prachtig nieuwjaars kindje

Oh wat fijn dat jij ook een ei had! Ook gesext die dagen? Wel zo prettig om samen af te wachten, weten we dat we niet de enige zijn in spanning. Dan kunnen we zo'n beetje een test doen 2e paasdag. Dat zou zeker leuk zijn als we allen die nu wachten dan een pos test hebben. Liefs, Anna

ja echt super dat we hier samen met elkaar kunnen wachten en ervaringen delen. er zijn wel een paar mensen die weten dat we bezig zijn maar daar praat je toch anders mee dan met jullie hier

Terug
Bovenaan