Eitje kwijt

Hoi allemaal,
Eventjes mij ei kwijt. Gisteren kwam mijn vriend thuis met het nieuws dat de vrouw van zijn beste vriend zwanger is van de 2e........ en in december uitgerekend. Pfff, ik dacht dat ik zo sterk was maar ik baal er zo van! Ik gun het ze natuurlijk van harte maar het is gewoon niet eerlijk! Als onze 1e iui raak was geweest dan was het ook december geworden en wij waren al bezig toen zij nog zwanger was van de 1e. Het is zoooo frustrerend!! Zoals ik al zei, ik dacht dat ik er ondertussen beter tegen zou kunnen maar mijn haren gaan recht overeind staan en ik krijg echt anti-gevoelens, zo van, die hoef ik voorlopig even niet te zien. Erg toch?! Ik weet dat het allemaal wel slijt maar het is gewoon klote!!! Zo, dat lucht op! Fijn weekend, groetjes

hoi hoi

Ik begrijp je gevoel wel hoor... Je gunt het ze van harte je gunt het iedereen maar ook je zelf. En soms kan je het dan even niet hebben. Het scheelt bij mij altijd wel hoe mensen het vertellen en of ze het zelf ook een wonder vinden of praten in de term we nemen er nog 1 want daar wordt ik echt pis off van!!!!!
Gewoon alles er lekker uit gooien. Ik weet niet of ze op de hoogte zijn van jullie probleem dan kan je zeggen dat je even geen zin hebt in de verhalen over zwanger zijn. Anders zal je helaas moeten doen of je neus bloed (niet altijd makkelijk)

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan