Vandaag naar zkh geweest om te kijken of er al een groeispurtje zit in mijn eieren. Helaas nog geen enkele boven de 10 mm. Ben meteen de stad ingeweest en heb mezelf verwent met een geurtje en een mooi filmpie. Begin n beetje bij te komen van de dip. had gisteren een vriend van ons aan de telefoon en die was errug lief. Hij had me nog nooit zo meegemaakt, ik zat te sjanken aan de telefoon (het enigste wat eruit kwam was hormonen he? bij mij). We hebben ff heerlijk geklets en toen mn vent thuis kwam kreeg ik een dikke knuffel.Ankomend weekend hoef ik nie naar het zkh, moet dinsdag terug komen, eigenlijk zou ik maandag terug moeten komen maar dan ga ik met mijn vriending een dagje naar de efteling. Daar heb ik echt zin in helemaal even uit mijn dak gaan en me weer even kind voelen. (hahahahahah) De arts keek me aan en zei kom lekker dinsdag en geniet van je dagje uit! Errug lieve man is het! Bof ik ook maar mee.
Hoop zo dat dinsdag het eitje geen krieleitje meer is maar een iets groter ei! Ik kan niet wachten op de 2 e IUI!! Heb er gewoon zin in.
Toedeloe!
veel liefs sjanneke
Hoop zo dat dinsdag het eitje geen krieleitje meer is maar een iets groter ei! Ik kan niet wachten op de 2 e IUI!! Heb er gewoon zin in.
Toedeloe!
veel liefs sjanneke