eitje stond op springen ??

A

Anoniem

Guest
Ik ben vorige week donderdag weer bij de guneacoloog geweest,voor weer een echo ivm me eisprong.
En ja hoor hij zag een eitje ,van goede grootte die op springen stond.
Maarja ,ik sukkel die ik ben vraag natuurlijk weer niet,hoe lang dat dan ongeveer duurt,is het een dag een paar uur.
Maar ik was zo blij dat ik een goede eisprong had,dat ik dat helemaal vergat te vragen.
Dus zijn we erg flink aan de klus gegaan.
Maar mijn vraag is,heeft iemand enig idee hoelang dat het dan ongeveer duurt,voordat ie echt springt.
Ik heb ook bloed moeten prikken om te kijken of alle waarde's hoog genoeg waren,en ik moet vrijdag weer bloed prikken,om te kijken of het echt een goede eisprong is geweest.
Want het kan ook nog zo zijn,dat ie ineens verschrompeld,en het dus niet tot een goed einde brengt.
En op 5 december moet ik weer terug,voor alle uitslagen,ik hoop dat ie dan weer bloed prikt om te kijken of ik zwanger ben,ik heb uitgerekend dat het met een bloedproef dan net te zien zal zijn.
Dat zou toch een mooi surprise kado zijn op sinterlkaas dag.
Nou moest het weer ff kwijt,ging niet eerder ivm het vreemde gedoe van dit forum.
Voor alle meiden die kunnen testen èèn dezer dagen veel succes.
                                                              liefs mexx-ann

Ik zou het niet weten maar ook niets aan het toeval over laten. Gewoon flink klussen deze dagen je weet maar nooit!

Terug
Bovenaan