eitje wil niet springen

Hoi meiden,

zo ik ben een paar dagen niet geweest en er is hier weer heel wat gebeurt zeg.
Ik heb zelf gister mijn eerste echo weer gehad, en mijn ei was heel goed gegroeid, hij stond op springen.
Dus vanochtend samenlevingstest gedaan, maar wat bleek dat ik geen eisprong had gehad.
Maar het ei was wel doorgegroeid.
Nu was ze bang dat hij niet meer zou springen, en dat het geen goed ei was.
Maar daar hadden ze ook wel weer iets voor,, in de volgende cyclus.

Nu mijn vraag wie weet wat dat zou kunnen zijn en heeft hier ervaring mee.

groetjes visje

Hoi meiden

bedankt voor jullie reactie. Ik vind het zo fijn om hier altijd even mijn (ei) kwijt te kunnen.
Ik vertel het ook wel in mijn omgeving, maar ken niemand die ook in deze situatie zit. Het lijkt of iedereen zo zwanger raakt....
Dus dan is het toch anders, ook al krijg ik veel steun van iedereen.
Maar soms mis ik wat en dan kan ik hier mijn verhaal doen.

Morgen moeten we nog een keer voor de samenlevingstest en ik hoop dat het eitje is gesprongen.

en ik heb inderdaad ook van pregnyl gehoord en gelezen op het net, ik zal het morgen meteen vragen aan de gynecoloog.

groetjes visje

Hoi Visje!

ik denk ook a ze bedoelen dat je de volgende maand een pregnylinjectie krijgt, dit doen ze bij mijn iui behandelingen ook.
Als mijn ei/eitjes 18 tot 21 mm groot zijn dan krijg ik een pregnyl injectie en dan na zo,n 48 uur heb je dan je eisprong (het werkt echt wat ik voel het altijd overduidelijk.

Moet je dan nu weer samenlevingstest?
Lekker he!

Hoop dat het alsnog lukt!

Suc6

Cynthia

Mijn eitje wil ondanksde pregnyl wat ik afgelopen vrijdagavond kreeg, ook niet springen.Heb de inseminatie al afgelopen zaterdag gehad, en gisteren bij de controle echo bleek dat het eitje er nog zat, met als gevolg dat het doorgegroeid was naar maar liefs 32 mm (echt waar0.
Gek dat het eitje niet door de pregnyl gesprongen is.
Wie herkent dit/

Groetjes Myra Wever (net de 2de IUI achter de rug).

Terug
Bovenaan