EITJE

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Klein vraagje als je veel slijm en draadtrekkend hebt ben je vruchtbaar maar is dan je eitje of pas een dag later ofzo????

Eergisteravond geklust en manlief nu overver dus kan niet meer maar vandaag veel slijm (sorry hoor) dus als eitje nu is moet het nog goed zijn toch??

Wie weet hiet meer over

Hai,

Volgens mij is het zo dat als je veel draadtrekkend slijm hebt je vruchtbaar bent. Dan komt je ei eraan. Het is wisselend wanneer je dan precies je ei hebt, kan dezelfde dag maar het kan ook een paar dagen duren. Ik heb altijd een paar dagen (3 of 4) veel slijm. Als je slijm minder wordt en je wordt weer droger dan is je ei geweest.

Ik hoop dat je zo wat meer weet.

Veel liefs
Nataly

HOI
Ja volgens mij is als het slijm op het draderigst (jak) is dan ben je het vruchtbaarst, bij mij stopt het de dag erna en krijg ik ongi kramp. En ik vermoed dat dat mijn ei is.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

succes met wachte op het resultaat.

Liefs,
Jasmijn

Mijn baarmoeder is sinds vandaag ook weer iets gezakt dus dan zou het toch voorbij moeten zijn of niet?? Heb nu wel wat krampen aan linkerkant maar dat kan ook dat mijn lichaam mij voor de gek houd omdat ik er erg mee bezig ben op dit moment.
Klusweek is wel al voorbij hoor 9 sept nod dus duimen.

Ik duim natuurlijk ook voor jullie

Terug
Bovenaan