eitje?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..
Ik vroeg me af.. Als je je eisprong hebt, hoelang blijft je eitje dan leven?
Klinkt misschien stom, en ik zeg het vast fout. Maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen.
Dus, weet iemand dat?

xx Bren

Hi Bren, volgens mij 12 tot 24 uur. Ik zal het nog ff nalezen.
Op internet is heel veel te vinden namelijk.

Succes en veel geluk!

Groetjes Nathalie

oke dank je wel! dat is mooi. dan hebben we denk ik op t juiste moment geklust :D

Kijk aan das mooi! 1 ronde - 1e kindje? Was je aan de pil of iets anders? Wil je wat meer over jezelf vertellen, nu word ik nieuwsgierig, hihih

Groetjes Nathalie

Hahaha oh? Nieuwschierig?
Nou ik reageer niet zo heel vaak hier op het forum, ook mede omdat ik niet echt bij een clubje zit van de meiden.
Maar goed, ik zal het je vertellen. Zit je? hahaha
We zitten nu in ronde 4, voor ons 2e kindje. Ik probeer me er heel rustig onder te houden.. Niet al teveel mee bezig te zijn. Want goed, we weten dat we kindjes kunnen krijgen.. Dus het is een kwestie van tijd en timing (klinkt dat gek he)
Maar om je alles te vertellen, ons eerste kindje is geboren met een open buikje, en ze heeft vanaf haar geboorte heel veel meegemaakt. 3 en halve maand in het ziekenhuis gelegen na een operatie die ze onderging toen ze nog maar een uur oud was.
Dus je kan je voorstellen dat dit toch wel in mijn gedachte blijft spoken voor als het 2e wondertje zich aandient. Al is de kans echt super klein dat het nog is gebeurd.. Je weet t nooit! Maar goed, Nadia is nu 2 jaar en ze is helemaal gezond verklaard
Nu op dit moment staat ze boodschappen te doen trouwens met haar potten en pannen.. alles in de tas, en er weer uit hahaha!

Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jou.. en hoe lang zijn jullie nu bezig?
Hoe oud ben je? En zijn julllie voor de eerste aan het klussen?
Het is een hele spannende tijd he...

xx Bren

Hoi meiden,

Ik dacht laat ik ook eens mee doen aan een forum, aangezien ik er erg mee bezig ben en mijn vriend zoiets heeft van, laat het toch op je af komen we zien wel hoe het gaat!
Wij zijn nu bezig  aan de 2e ronde van ons 1e kindje, maar ik heb hiervoor  al een miskraam gehad in de 7e week van de zwangerschap, dus ik ben al weer eerder zwanger geweest!
Vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was, ik voelde vanalles en was er heel erg mee bezig, ik was zelfs over tijd maar werd uiteindelijk (na 2 negatieve testen) toch ongesteld op dag 30 van mijn cyclus... Teleurgesteld dus maar nu met goede moed weer bezig aan de 2e ronde. Vandaag zou mij eisprong moeten zijn maar aangezien ik een beetje een onregelmatige cylcus heb ( tussen de 28 en 30 dagen) is dat een beetje moeilijk uit te rekenen dus we gaan nog een paar dagen door voor de zekerheid!!!
Vind het erg spannend allemaal!
Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan