eitjes groeien maar door!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
heey dames

kom net bij de gyn vandaan en mijn eitjes zijn nog niet gesprongen!!!!! zit vandaag op dag 23 en heb er 2 en het zijn beste! ze zijn meer als 40mm allebei! Ze groeiden iets te enthousiast! moet dond terugkomen voor weer een echo en ze hoopt dat het dan wel gesprongen zijn!   het begint nu wel een beetje pijn te doen!

kus kus

cora

jeetje mina... ze zijn echt groot idd....
Die buikpijn... dat herken ik... soms echt ondraaglijk!

Ik had dat ook, dat mijn eitjes maar door bleven groeien.
Bij mij sprongen ze ook niet vanzelf en groeiden door tot een follikelcyste.

Daarom is na 3 keer alleen met clomid toen besloten om wanneer de eitjes eigenlijk op grootte zijn (20 mm ongeveer) pregnyl te spuiten. Dan heb je binnen 48 uur je eisprong...

Lijkt me bijna dat dit bij jou ook noodzakelijk is....

heel veel sterkte!
groetjes
mama Peet

Hoi,

Ik denk net als Mama Peet dat het voor jou ook goed zou zijn om clomid in combinatie met pregnyl te gaan gebruiken. Ik heb dat ook sinds 2 maanden, omdat mijn follikels ook veel te lang door groeiden voordat ik een eisprong kreeg. Volgens mijn gyn zijn je eitjes dan ook niet meer van goede kwaliteit, bij die grootte, en is het beter om een eisprong te hebben als ze ong. 20mm zijn. En daarnaast is het ook niet echt fijn om iedere keer zo veel pijn te hebben doordat je follikels zo groot groeien! Dus mijn advies: vraag het gewoon eens aan de gyn als je er weer heen moet, en heb het eens over pregnyl.

Liefs, Anke

Hé Coortje, jee zeg, dat zijn zeker mega-eitjes. Ik heb ook een keer zo'n mega ei gehad, daardoor kregen tijdens de 1e IVF poging de andere eitjes geen kans om door te groeien, bij mij hebben ze toen dat grote ei via een punctie verwijderd en toen kon de rest wel groeien...........ik ben helaas geen dokter, dus kan je ook niet adviseren. Veel succes as.donderdag bij de gyn.

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan