eitjes groeien niet echt ...

Na ontzettend veel echo's en het gebruik van clomid voor het eerst, heeft het nog weinig opgeleverd. Aanstaande zaterdag krijg ik mijn laatste echo en als die niets opleverd gaan ze de dosis met clomid verhogen. Heeft iemand hier ervaring mee en slaat dit wel aan? Ik ben gewoon erg bang dat er gewoon helemaal weinig gebeurd in mijn lichaam.

Groetjes Vic

Hoi Vic,

Hoe groot is/zijn jouw eitjes nu dan? Ze groeien ongeveer 2 mm per dag en sommige groeien niet door.

Bij mij waren ze de eerste keren ook niet zo groot, dus moesten we het heel scherp in de gaten houden, voordat het eitje ineens al weg was. Dat heb ik de 2e x meegemaakt.

met 15 mm moest ik al pregnyl prikken.

De laatste 2 keren had ik echt hele mooie grote follikels tussen de 20 en 25 mm.

Misschien dat de clomid nog even de tijd nodig heeft en anders kunnen ze de dosis verhogen.

Probeer je er niet te druk om te maken. Ze hebben genoeg middelen om ervoor te zorgen dat je follikels wel goed gaan groeien. En de ene maand kan anders dan de andere zijn. De laatste x had ik er 9, waarvan er uiteindelijk 2 goed doorgroeide...dat had ik ook nog niet eerder meegemaakt.

Het is allemaal heel spannend, maar denk eraan ieder cyclus is weer anders.

groetjes San

Ik ben nu beizg met gonal f en na 1 week waren mijn eifol ook nog niets gegegroeid, net als bij de 1e icsi poging, duurde het bij mij ook veel en veel langer dan normaal. Als ze met de dosis omhoog gaan dan zal het waarschijnlijk beter gaan, maar je bent neit de enige.

Gr Wendy

ik reageerde juist anders som op de clomid, Ik kreeg juist teveel eitjes en ze groeide juist erg snel en hard.
Dit bij alle 7 kr voor iui. dus je lichaam kan er straks ook opeens anders op gaan reageren.
Dus hou moed en ws doen ze de dosering wel omhoog bij jou.

Maar hou moed.
succes morgen
natas

Hopelijk zijn je eitjes morgen goed gegroeid.
Zelf ga ik als ik heb gevloeid m.b.v. provera ook starten met clomid. Ben ook benieuwd hoe het straks aanslaat. Ik zal voor je duimen en je volgen op dit forum.
Succes!

Greetz,

Terug
Bovenaan