Eitjes invriezen 'voor later'. Wel of niet doen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Floor en ik ben 31. Ik ben freelance journalist en ik werk momenteel aan een artikel over de mogelijkheid om eicellen in te vriezen 'voor later', bijvoorbeeld om je nog geen partner hebt. Ik ben heel erg benieuwd naar meningen en ervaringen van de vrouwen op dit forum. Zijn er vrouwen hier die dit hebben gedaan of overwegen te doen? Zijn er ook vrouwen die dit voor hun 35e al hebben gedaan of overwegen? Ook ben ik benieuwd naar de mening van vrouwen die hier juist helemaal niets in zien om wat voor reden dan ook.
Het lijkt me interessant om hierover van gedachten te wisselen, zeker omdat de meningen zo verdeeld zijn. Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen!

Ik ben hier wel voor maar dan in combinatie met bijvoorbeeld ziekte, kan mij goed voorstellen dat als je door bijvoorbeeld chemotherapie onvruchtbaar kan worden ( of door andere ziekte je kinderwens moet uitstellen)je dan van te voren eicellen in laat vriezen.

Verder vind ik wel dat dit ieder zijn eigen keuze is maar vind niet dat je dit moet doen omdat je nog niet klaar bent voor kinderen of zo.

Terug
Bovenaan