Eiwit in de urine

Dag dames, heb een klein plusje voor eiwit in de urine. Hoop dat het over een paar weken verdwijnt want heb geen zin om de laatste weken opgenomen te worden....
Vdg nog eens testje bij de huiarts ze wisten niet zeker of ik nu wel of geen blaasonsteking had, heb er maar op gehamerd da het wel de case is want loop continu naar de toilet en vind mijn urine stinken ( al heb ik geen branderig gevoel, maar liever on the safe side).....
Ik weet wat ik voel en het voelt gewoon alsof ik een blaasonsteking heb, is maar goed dat ze het 100 maal chekken maar werd er een beetje moe van om 3 keer op een dag terug te moeten gaan naar de huisarts.

hoe zit het met jullie? trouwens mijn ijzer gehalte ( bloedprikken) was goed.

hey hey

mammaeef das niet leuk en ik hoop ook voor je dat het snel weer weg is... dat het iig niet erger gaat worden.. jij voel uiteraard het beste wat er met je lichaam gebeurd en idd je kan maar beter in de gaten gehouden worden dan dat je dalijk in eens hoor dat het heel hoog is.
maar dat je daar drie keer perdag voor heen en weer moet is zeker niet leuk!
maar goed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

ik ben pas 1 keer getest op mijn urine dat was aan het begin van mijn zwangerschap...
ik weet nog met mijn vorige zwangerschappen dat ik iederekeer een plas in moest leveren als ik bij de gyna kwam maar bij de verloskundige gaat dat blijkbaar heel anders ... ik ben wel al 3 keer getset op suiker... dit omdat ik in het verleden diabete twee heb gehad... en dat houden ze nu dan goed in de gaten op mijn eigen aandringen omdat ik erg last heb van jeukende handen en tintelende handen / vingers maar mijn suiker is steeds goed dus das heel mooi
mijn ijzer was de laatste keer 7.4 dus das ook goed...
mag binnenkort voor de 30 weken echo en daarna naar de gyna omdaar onderbehandeling te blijven

heel veel sterkte met je urine om dat zo maar te zeggen en ik ben benieuwd of het een blaasontsteking is hou ons op de hoogte!!!!

liefs shirl.

Voor mij geen eiwit in de urine! En mijn Hb was 7! Bloed 140/80.... baby goed gegroeid en ik was geen kilogram aangekomen... holladijee... we gaan ervoor!
de vorige keer was ik nl veel aangekomen, maar ik had toen VEEL gensnoept. nu bijna niet... ja.. gezond snoepen... dus dat maakt wel degelijk verschil!
Ik heb trouwens wel migraine gehad deze week... volgens de vk... ik had zo'n raar beeld! Best eng... alsof je half blind bent! Daarna doffe hoofdpijn gehad... niet veel.. dus ik dacht zelf helemaal niet aan migraine! blijkt het dus wel te zijn geweest!

Terug
Bovenaan