Eiwit in mn urine! Wie ook??

hallo,
ik kwam gister terug en had voor de eerste keer een klein beetje eiwit in me urine. de vk zei dat ik me geen zorgen erom hoefde te maken. maar dat doe ik dus nu stiekem toch. mijn bloeddruk was ietsjes omhoog gegaan. 128-78.
nou ga ik dit weekend een weekend op vakantie en ik zou nog graag voordat ik ga mijn urine willen controleren. maar ik durf niet te bellen dan denk ik dat ze me een aansteller vinden.
heeft nog iemand wel eens eiwit in haar urine gehad terwijl er niks bleek te zijn? verder voel ik me wel goed hoor.

groetjes en alvast bedankt.
 
Gewoon bellen, of ze je nu een aansteller vinden of niet, daar moet je je niks van aantrekken. Het gaat hier wel om je gezondheid en die van je kind. Je vergeeft het jezelf nooit als je nu maar bescheiden bent en hier niet voor vraagt en dat er later dan iets aan de hand is..........

Als ik in jou schoenen stond dan zou ik ook nog even een onderzoekje vragen voordat je met vakantie gaat. VK's zijn er niet alleen om je bevalling te begeleiden, ze moeten toch ook je zorgen kunnen begrijpen en er alles aan doen om je gerust te stellen. Dat lijkt mij dan, ik ben zelf de gehele zwangerschap bij de gyn onder controle geweest en ik weet zeker dat ze mij geen aansteller zouden vinden als ik voor zoiets zou bellen.

Groetjes en een fijne vakantie.

Jane 40+2
 
Hai,

Ik had ook een beetje eiwit in de urine, maar dat kon volgens de VK ook komen doordat er een beetje afscheiding bij zat. Mijn bloeddruk is nu wel te hoog 135/96, ik moet vanmiddag naar de gynaecoloog, ben 39 weken zwanger. Als ik jou was zou ik gewoon bellen met de VK. Als dat jou een gerust gevoel geeft zou ik dat gewoon doen. Daar zijn ze voor. Succes! Groetjes Truus
 
hoi
bedankt voor de antwoorden. ik had net gebeld. en ze zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken.
zolang ik me goed voel en geen sterretjes zie enz enz. zou het goed zijn.
nou jah...over 2wkjes moet ik terug en dan zien we wel verder. ik vertrouw er maar op.
maar in ieder geval bedankt.
 
Terug
Bovenaan