eiwit in urine

Hey meiden,

Van morgen naar de VK geweest. Na wat gebabbel eerst de weegschaal! Die gaf 2 kilo minder aan dan een week geleden! OOO zei ze als je bloeddruk hoger is dan is het toch wel een teken dat......
En ja hoor bloeddruk was 130/85-90. Flink hoger dan normaal. Vervolgens even snel een urinetest voor eiwit. En ja ook dat zat in mijn urine. Aanstaande vrijdag moet k terug voor een extra controle. Even urine nakijken en bloeddruk meten. Als je nog niet bevallen bent!!! Want deze klachten i.c.m. de voorweeen kan dus duiden dat de bevalling zich nu echt aankondigd! Zegt ze er achter aan. Je hebt best wel eens kans dat je ons vanacht moet bellen! Spannend!!! Op het moment blijf k naar de WC lopen! Mijn darmen moeten leeg!! Ja behoorlijke diarree!! Ik hoop het zo, maar weet tegelijkertijd dat k r toch niet te veel op moet hopen! maar toch een VK zegt dat toch ook niet voor niets?!

Liefs

Zo nou echt spannend dus!

Ik heb idd wel vaker gehoord, dat je lijf zich helemaal leeg maakt voor de bevalling, dus het zou maar zou kunnen dat het nu op gang gaat komen.
Lijkt me heerlijk, maar tegelijk ook heel spannend!

Bij mij gebeurd er echt nog niks.
Nog niet ingedaald. heb veel vruchtwater, maar de vk zegt niks om je zorgen te maken. Dat doe ik ook niet, maar ik ben er wel klaar voor!
en natuurlijk heel nieuwgierig!

Diane

Bij mijn 1e bevalling kreeg ik ook hele erge diarree. Vlak daarna braken mijn vliezen en is de bevalling meteen begonnen. Hopelijk is het voor jou ook snel begonnen, want eiwit in de urine en hoge bloeddruk is ook geen goed teken.
Succes er mee....

Mijn bevalling begon ook met het legen van mijn darmen. En ik nog denken dat dat kwam door de chinees die we die avond gegeten hadden (haha).
Sterkte meid, hoop voor je dat het nu echt door gaat zetten.

Liefs, Peet.

Nee klopt dat is geen goed teken, daarom moet k als het r vrijdag nog niet is terug om het opnieuw te controleren! Spannend hoor! Ben echt een beetje nerveus! Maar we moeten afwachten. Tot nu toe was het nog niet zorgwekkend vond de VK. Maar ze wil wel even extra controle! Dat is wel fijn!

Liefs

Terug
Bovenaan