eiwit teveel

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Sinds gister weten we dat we een 2e kindje verwachten als alles goed gaat, maar nu heb ik de huisarts gebeld maar die is op vakantie.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik 3 + aan eiwit dat is dus maximaal en niet goed maar mijn bloeddruk was wel goed, nu ben ik bang dat ik dit weer krijg heeft iemand hier ook wel eens last van gehad en zo ja ook bij de 2e?

Ik weet niet wat ik nu moet doen de verloskundige bellen of het ziekenhuis omdat mijn vorige zwangerschap onder ziekenhuis contorle moest....

Liefs, ineke

hoi hoi

ik heb ook eiwitten in de urine gehad. De ene keer meer dan de andere keer. Mijn bloeddruk is wel te hoog en heb er medicijnen voor.
Bij mijn werd mijn bloed gecontroleerd en dat was goed. Dus gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging.
Wat bij jou ook kan zijn is dat je wat afscheiding bij de urine hebt zitten.
Je kunt het altijd na laten kijken als je je er niet lekker bij voelt.

Hoi Ineke,
Ik had bij mijn eerste zw.s ook altijd te veel eiwit in mijn urine en ook te hoge bloeddruk, dus ik werd steeds streng gecontroleerd.
tijdens mijn tweede zw.s. heb ik steeds een prima bloeddruk gehad en 1 keer een spoortje eiwit, meer niet. Dus hoe het de eerste keer was, wil niets zeggen over een tweede keer.
Volgens mij kun je gewoon een verloskundige bellen en je daar aanmelden. Zeg ook dat je je zorgen maakt om eiwit in je urine, misschien kun je dan al eerder op controle komen, of even je urine laten controleren. Als je doorverwezen moet worden naar het zh, kan de vk dat altijd nog doen.
Oh ja, gefeliciteerd natuurlijk met je zw.s.
Patricia, trotse mama van Max 090505 en LIv 141206

Terug
Bovenaan