eiwitten gevonden in mijn urine????

hallo dames,

mijn naam is patricia, ik ben 28w 2d zwanger van mijn tweede kindje.
nou ben ik gisteravond in het zh geweest ivm krampen.
er zijn toen wat eiwitten gevonden in mijn urine???
ik moet me maandag weer melden in het zh voor wat testjes.
wie weet er hier wat meer van???ben best wel zenuwachtig.

groetjes patries

Hoi Patries,
Ik zag je berichtje en ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar probeer toch rustig te blijven. Gelukkig dat je onder controle bent. Hoe is je bloeddruk? Soms controleren ze eiwitten in je urine als je last hebt van hypertensie (hoge onderdruk). Maar in combinatie met krampen ken ik het niet. Is je kindje niet aan het indalen? Dus meer kramp in je zij. Het kan best met 28 weken, Jamey was bij mij toen ook al ingedaald. Ze hebben me toen al getoucheerd zodoende dat ik het weet.

Nou meid hou je taai, het is vast allemaal in orde.

Groeten, Taatje mama van Jamey (26-9-2005)

hoi taatje

het zijn inderdaad krampen/steken in mijn zij(voornamelijk rechts).
maar 28w isdat niet erg vroeg voor indalen,dit is mijn tweede kindje?
mijn bloeddruk is mijn hele zwamgerschap al 120/70.
volgens de vk is dat perfect.

groetjes een zenuwachtige mama

Aha!
Dat herken ik! Ik had het ook alleen rechterzij!
En inderdaad het was vroeg volgens de vk maar niet uniek hoor. Dus geen zorgen, dat heeft helemaal geen nut!
Sterkte meid,
Groeten, Taatje

hallo patje,
ik herken het wel.Ben ook met 26 weken doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm. eiwitten in mijn urine en krampen(bovenin mijn buik,meer mijn maag).
Het zijn alletwee verschijnselen van het helpp syndroom(zwangerschapsvergiftiging).Ook hoge bloeddruk en vocht vasthouden horen daarbij maar dat had ik allemaal niet en ik weet ook niet hoe dat bij jou zit.
In het ziekenhuis hebben ze bij mij wat bloedtestjes gedaan en ik heb een tijdje aan de ctg gelegen(banden om je buik) om te kijken of het allemaal nog goed was met de baby.
Gelukkig was mijn bloed goed en mocht ik s'middags weer naar huis,ze blijven me nu wel extra controleren(ben inmiddels al 4 keer in het ziekenhuis geweest)maar gelukkig valt het elke keer weer mee.
Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is,je moet je iig niet te druk maken want het valt allemaal reuze mee!!
Groetjes,

volgens mijn verloskundige is het gewoon iets 'natuurlijks'.
Jouw lichaam stoot die eiwitten zelf af,je kunt er ook helemaal niks tegen   doen.
Groetjes,

Terug
Bovenaan