eiwitten

goedenacht (kan niet slapen) allemaal...ik moet even van me afpraten.
gisteren namelijk op controle bij verloskundige was mijn bloeddruk aan de hoge kant- hier nooit eerder last van gehad, hij was altijd rond de 65- niet meteen paniek natuurlijk,maar voor de zekerheid moest ik even op zo'n staafje plassen en ja hoor....er zaten eiwitten in mijn urine! ik moest meteen naar het ziekenhuis en schrok hier best van. eenmaal daar werd mijn bloed geprikt, weer plassen en een ctg. baby maakt het prima. mijn bloed zag er prachtig uit en uiteindelijk bleek er maar een spoortje eiwitten in de urine te zitten, ipv de verwachte grotere hoeveelheid.
dus al met al....eerst een hoop stress en ik werd voorbereid op een snelle inleiding en toch bleek het allemaal wel mee t vallen. pffff....wat een stress om niks.
donderdag weer komen bij verloskundige voor extra controle. heb ik dan weer eiwitten dan word ik aanstaande vrijdag wel ingeleid. ik ben benieuwd!

ze heeft gisteren ook nog een poging tot strippen gedaan-best pijnlijk trouwens- en daarna even behoorlijk bloed verloren. wat later weer afnam. nu zit ik op de bank met behoorlijke buikpijnen! pfff...wat een naar gevoel is dit zeg. ik heb dus maar even 2 paracetamollen genomen, in de hoop straks toch nog even een dutje te kunnen doen. ik heb niet het idee dat het is begonnen, maar zou natuurlijk wel fijn zijn ;-)

zo,...heel verhaal alweer...maarja, je moet toch wat midden in de nacht haha xxxx

Nou da,s schrikken joh hoop dat t,allemaal mee mag vallen nu begimt t,toch wel op te schieten vindt je niet ik heb ook niet zo bar geslapen heb gelukkig nog pilletje v komende n8 begin nu toch wel zenuwachtig te worden maar beetje voorbereiden op morgen hopenlyk gaat de dag snel k,heb vaak aan je ged8 hoe t,was gegaan zouden we toch (byna) tegelyk bevallen

zo ja dat is schrikken!
Blij dathet mee viel maar de schrik in eerste instantie dat is niet leuk!

Hoop voor je dat het eerder begint als vrijdag zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan