El, ben je daar ???

Ja, hoor, ik ben er nog! Ik heb aan deze kant veel contact met Janna Nienke, dus misschien had je mijn verhaal al gevonden.
Ik heb maandag nod, heb al vanaf de pinksteren enorme borsten, eerst 's morgens niet en dan groeiden ze werkelijk naar mega-size in de loop van de dag. Nu zijn ze meteen s'ochtends al groot. Van het weekend had ik wat roze afscheiding, nu is het weer wit. Ik heb ook ongipijn, maar lager dan normaal gesproken, een beetje achter mijn schaambeen zeg maar. Ik vond het zo hoopgevend dat ik vanochtend een test heb gedaan (eentje die tien dagen na de bevruchting al positief kan geven) maar helaas was hij negatief. Dat zegt niet alles natuurlijk maar nu wacht ik maar weer 'geduldig' tot het maandag is.

Hoe is het bij jou? Klussen of is het Grote Wachten weer begonnen?

Liefs, el.
 
Hé el,

Mijn NOD is 9 juni, dus lopen we weer aardig gelijk. Jij en Chris maandag, Ank dinsdag en ik woensdag. Van deze meiden weet ik het. En Chili heeft 'em 16 juni en Luna 21 juni. Ik heb vandaag de hele dag een opgeblazen gevoel en moet de hele tijd winden laten (soory voor de smerige details). Maar aan mijn borsten voel ik verder ook niets, alleen zijn ze wat voller en steviger. Maar deze klachten had ik vorige keren ook dus durf niet zo goed te hopen. Nou, vertelde een collega vandaag ook dat ze weer (tweede) in verwachting was. Hoe hard het ook aan kwam, haar gun ik het wel. Ze is al heel lang bezig met kinderen. Haar eerste wordt 9 juli 1 jaar. Ze wordt zelf dit jaar 38, vandaar. Maar evengoed hoop ik dat het mij en jullie allemaal ook mag overkomen. Het liefst allemaal deze maand. Ik weet ook wel dat dat dan wel een wereldwonder moet zijn. Hoop ook van jou nog eens iets te horen, om te beginnen hou je mij op de hoogte i.v.m. je NOD ???

Groetjes & knuffies Biaggi.
 
Tuurlijk hou ik je op de hoogte! Ik word trouwens ook dit jaar 38...... nou neem ik aan dat je mij het nóg meer gunt, want ik heb nog geen een kindje!

Ik ga een weekendje weg (des te eerder is het maandag), dus ik ben er pas zondagavond of maandagavond weer.
Fijn weekend en sterkte met afwachten!

Liefs, el.
 
Tuurlijk gun ik het jou nóg meer, lieve el !!!!!!!!!!!!!
Waar ga je naar toe ??? Ben helemaal niet nieuwsgierig hóór!!! Heel veel romantiek gewenst van het weekend geniet van elkaar en onwijs veel succes a.s. maandag !!!!
Prettig weekend en ik hoor je wel weer !!!

Liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan