El,Maaike,Lill,Anne en de rest natuurlijk

Hoi meiden!

Ontzettend bedankt voor jullie reacties,ik heb er een beetje rust door gekregen,kon het gisteren niet laten om te testen maar veeel te vroeg natuurlijk!hahahaha
nee ik wacht nu wel even tot donderdag of misschien wel zelfs tot vrijdag!
We zien het allemaal wel,mijn verschijnselen lopen echt precies zoals toen bij de zw schap,zo spannend allemaal,ik ga maar veel leuke dingen doen zodat ik niet teveel stil zit om erover na te denken,ik weet ook als het niet zo is ik wel diep val maargoed dat zie ik dan wel weer,dan heb ik gelukkig het forum nog!

ik heb overigens gemaild over het slechte bereik van het forum,nog geen reactie gekregen.

Claudy,ben erg benieuwd wat je gyn gaat doen,houd ons op de hoogte want dit is natuurlijk ook niet fijn zo.

Meiden allemaal succes enne maaike,ik zal ook voor je duimen woensdag en gelijk op het forum kijken,ik wacht zeker nog even tot donderdag denk ik.
Liefs

Snoop

Hi Snoopy,

nou ja goed dat je toch even getest hebt, ik ken het gevoel, dan is even de eerste druk van de ketel en op het moment dat je het doet, kun je al lachen om jezelf hoe ongeduldig je bent.

Een troost: als het raak is is het raak, en daar kun je geen verandering in brengen. Je hebt er op dit moment totaal geen invloed meer op. Only time will tell!

Maar het afwachten is zo slopend. Ik had dat dus ook twee weken geleden, dat wachten op je NOD om helemaal gek van te worden. Nu zit ik dus weer voor mijn eisprong en vliegt de tijd. Totdat je eisprong is geweest, en dan begint het lange wachten.....

Nou ik ga voor je duimen dat je gevoel je niet in de steek gelaten heeft. En ga gewoon lekker genieten van het goede weer nu het nog kan.

Liefs,
Anne

Hai Snoopy,

Toch getest dus! Ook wel dappper van jou! Ik denk dat ik het morgen ook niet kan laten.
Wou eerst wachten tot woensdag maar, mijn vriend zegt nu zelfs dat we misschien wel kunnen wachten tot vrijdag (volgende week) of zelfs zaterdag..
Nou, morgen is mijn beste vriendin er en ik doe het gewoon. Als het positief is, hebben we een leuk weekend! En anders zeg ik niks tegen mijn vriend en probeer ik het volgende week, net als jij, nog eens.

Ja, inderdaad, net wat Anne zegt. Als je tegen je eisprong aan zit, vliegt de tijd...en nu wachten we maar...en duurt het zo lang.

Maar leuke dingen doen scheelt echt.
Mijn weekend zit alweer vol gepland.

Tot volgende week en een fijn weekend!

Liefs Maaike

Heee Snooperdesnoopyyyyy

Jeetje en ik maar denken dat ik ongeduldig ben.... heb er al ontelbaar veel testen doorheen gejaagd... (dure hobby trouwens...HAHA)
Nou weer ovulatietesten gekocht om deze ronde zelf in de gaten te kunnen houden... Als ik nu weeeeer ongi word gaan we voor IUI....
De dagen kruipen voorbij.. zeker omdat we vorige ronde niet mochten na de kijk... je wilt geen enkele ronde onbenut laten heh...
OHHHHH meisss ik duim voor je een hele week als het moet maar de verschijnselen die je hebt heb je al eens eerder mogen ervaren heh.... hopen dat het raak is....

Liefs Lill

Terug
Bovenaan