El?? slaap je nog???

Hoi El,

Je ligt vast nog te slapen na zo`n feestelijke avond!!! Ik vind het zo spannend!! We horen het wel!!!

Ik ga extra hard voor jullie duimen!!

Liefs moi xxx

Nee hoor, ik werd vanmorgen wakker met 36,8. Veeeeeel te laag, ik heb niet eens getest. Nou moet ik dus echt naar de gyn, er is vast iets mis met ons.

Ik heb trouwens verder nog geen tekenen. Nog steeds geen bruine prut of pijn. Ik denk dat ik maar verder ga met alleen mijn handen en voeten, die doen tenminste welwat ik wil. wat houdt je lijf je toch voor de gek. En al die maanden dat ik heb getempt, klopt dus ook ineens niet meer (of ik zou vandaag nog ongi moeten worden, dan heb ik het bruine prut-verhaal overgeslagen....).

Nou goed, ik ben dus in gedachten al bij de volgende ronde en zie mezelf al in de stijbeugels liggen.

Liefs, el.

Wat een domper el....Maar nog geen bruine prut,,geen ongi,,dus je kunt nog alle kanten op!!

Je ziet er erg tegen op he, om naar de gyn te gaan! Je hoeft niet altijd direct in de beugels hoor!! En anders verstand op 0 en gaan!! Ik moet morgen waarschijnlijk wel in de beugels,,,maar mij maakt het niks uit hoor!! Het is zijn werk en ik weet het is voor een goed doel!! Ik doe het liever dan naar de tandarts gaan,,,met mijn mond wijd open tussen de klemmen!! Daar zie ik veel meer tegenop gek he??

Was het wel een leuk feestje??

Sterkte el liefs moi xxx

He El,

Ik heb het van jou ook een beetje gevolgd dat je voor je nod zit!! Hoop eigenlijk een klein beetje dat je toch zwanger bent. Ben het met Moi eens het valt allemaal heel erg mee hoor bij de gyn gewoon verstand op 0 en dan zal je zien dat het goed gaat komen.

Zal ook voor jou duimen, dat je temp toch niet de waarheid spreekt die kan zeker anders zijn na een feest, omdat je dan laat naar bed gaat, en dat heeft zeker invloed op een temp.

Liefs, Mick

Hoi moi en Mickey,
Ja, dat van die temperatuur na een feestje had ik al bedacht. Maar ik zou toch eerder denken dat 'ie dan vals hoog zou zijn. En omdat ik zolang getempt heb, weet ik eigenlijk ook uit ervaring dat het niet veel uitmaakt bij mij. Ik reken er nu maar op dat het vandaag of morgen toch gewoon komt.

Ik zie er niet zozeer tegenop om naar de gyn te gaan als wel om het uit handen te geven. Iemand die je hele binnenkant gaat onderzoeken en dan weet wat er aan de hand is voordat dat je het zelf weet.

We gaan nu ronde 14 in. Proberen niet te testen, tempen en tellen. Maar we gaan wel een afspraak maken met de gyn. Mijn echtgenoot werkt over een week of drie bij hem (had ik dat verteld? Zijn vrouw had aangeboden een afspraak te regelen voor ons) en dan hopen we voor onszelf ook duidelijk te hebben wat we wel en niet willen. Want dat weten we wel: we willen niet meegesleept gaan worden in steeds weer een behandeling. Gezien onze leeftijden is het dan misschien veel handiger om over te gaan op de zekerheid van adoptie. Maar goed, we hebben nog een paar weken en na de eerste onderzoeken zullen ook de keuzes misschien makkelijker zijn.

Ik zit wel steeds vertwijfeld te denken dat ik ruim 19 jaar de pil geslikt heb om niet zwanger te worden. En nu ben ik gestopt en doe ik mijn best en dan word ik helemaal niet zwanger! Nou ja ik ben niet de enige, bedankt voor jullie reacties meiden, we 'spreken' elkaar.

Liefs, el (het 500e berichtje volgens mij!)

Dat is wel fijn dat jullie de gyn kennen en je op die manier misschien niet zolang hoeft te wachten!! Want dat vind ik wel een groot nadeel hoor! Voor je gevoel sta je dan een beetje stil!

Ik ben ook 13 jaar aan de pil geweest en was er altijd erg nauwkeurig!! Als ik er eens 1 was vergeten of ik was ziek geweest,,dan dacht ik altijd als ik maar niet zwanger raak!! Of we deden het een poosje niet of veilig!! Ik dacht altijd dat je van een poep en een scheet al zwanger kon zijn NOT!!!

Weet je el, in die periode van tempen heb ik dus niet 1 x de 37 gehaal ook gek toch? Het hoogste was 36.9 en dat maar 1 dag en voor de rest erg laag de hele periode!! Soms zelfs 36.2!! En als hij dan een x hoog was 6.8 dan was hij de volgende dag weer laag!! Maar ik lees van heel veel meiden dat hun temp dus rond de 37 blijft hangen..Dus waarschijnlijk gebeurd er bij mij dan echt niks!! Maar waar komt die ongi dan vandaan he??Dat is alweer een vraag voor morgen!!!!

Hey el, ik blijf hoop houden voor jullie hoor!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi,

Dat je nooit 37 gehaald heb, kan natuurlijk ook aan je thermometer liggen. Die dingen zijn vast niet allemaal geijkt. Het is denk ik veel vreemder dat de temperatuur na een paar dagen alweer zakte. Ik weet daar echt geen verklaring voor. Vergeet daar niet naar te vragen hoor morgen, ik ben er ook wel benieuwd naar!

We hadden gelukkig wel een leuk feest gisteravond. Ik hoef nooit moeilijk te doen met drinken, ik drink namelijk nooit. Ik drink alleen veel thee, haha.

Ik weet trouwens niet of het werkt hoor, dat mijn echtgenoot die gynaecoloog kent. Het duurt natuurlijk gewoon zo lang omdat die mensen zo druk zijn.

Als ik nou witte afscheiding zou hebben, zou ik ook nog hoop hebben, maar er komt nu helemaal niets uit mij (lekker fris verhaaltje weer, sorry). Ik kijk dus maar vast verder en we zien wel wat er komt. Als ik morgen dag 1 heb, loop je 8 daagjes voor. Maar jouw cyclus is wat langer, dus we komen misschien wel gelijk uit dit keer (samen naar het februariforum!)

We gaan nu even bij mijn moeder op visite. Dat was jij toch ook van plan?
Misschien tot vanmiddag/vanavond en anders alvast veel succes morgen bij de 'babydoc'

Liefs, el

Hey el,

Ja, ik ga het morgen zeker vragen, al was die gyn al niet zo van het tempen zei hij!!

Ik zat net te denken (doe niet anders) maar volgens mij zit het februari-forum er ook niet in bij mij...tenminste als ik echt geen eisprong heb!! Want als ik wel aan de clomid moet dan start je daar mee op de 3e dag van je volgende ongi!!! Waar je allemaal al niet mee bezig bent he??

Weet je...we wachten het gewoon rustig af,,,ik ben altijd al van alles aan het bedenken in mijn hoofd,,wat als dit??wat als dat?? Gek wordt je ervan,, maar ja dat is vast het aard van het beestje!!!

Ik ga ook zo naar mijn moeder en daarna door naar schoonmama,,,daar lekker eten en vanavond ben ik nog wel even op het forum te vinden hoor!!

Fijne dag el!!!!

liefs moi xx

Terug
Bovenaan