el,zowie en ellen

bedankt voor jullie reactie. ben blij dat er anderen meeleven.
verder voel ik alleeen een trekkerig gevoel in mijn buik, verder niks anders.
vorige keer had ik erg pijnlijke borsten , nu helemaal niks. ben wel beetje chagrijnig, maar of dat is omdat ik ongi ga worden weet ik niet.
zit een beetje in een dipje denk dat ik weer ongi ga worden.
voel me best wel shit nou, hoe langer het duurt nu na die miskraam hoe meer depri ik wordt.
maar ben wel blij dat jullie ook aftellen tot de pasen, geeft een beetje steun.
wanneer gaan jullie eventueel testen?
groetjes tanja f

Hai,

Ik ben nu precies twee dagen overtijd en ga niet testen.
Ik durf het gewoon niet...
ik heb nog wel steeds vreselijke last van mijn borsten maar misschien is dat ook wel omdat ik vorige maand natuurlijk gestopt ben met de pil en mijn hormonen wat van slag zijn.
ik ben een beetje onzeker erover.

ik hoop snel weer wat van jullie te horen.

Liefs Ellen

Hoi Ellen,

Ben je al ongi geweest na het stoppen van de pil? Hoe lang heb jij hem geslikt? Ik 13 jaar en bij mij duurde het 5 maanden voordat mijn eerste ongi weer op kwam dagen echt heel rot en zelfs nu na 10 maanden gestopt te zijn is mijn cycles nog steeds waardeloos..

Het hoeft bij jou natuurlijk niet zo te gaan, maar hou er wel rekening mee dat het best nog een tijd kan duren voordat alles weer op orde is!

Suc6

liefs moi xxx

Hoi Tanja, ik ben steeds erg regelmatig em kon mijn eisprong voorspellen met een ovulatietest. Tot nog toe testte ik steeds te vroeg. Heb me nu voorgenomen om pas op 12 april te testen, als het nog nodig is natuurlijk. Ik heb af en toe het gevoel dat er een prop in mijn onderbuik zit, vorige week een beetje kriebels en af en toe een klein beetje bloed. Dat bloed en die kriebels zijn nieuw voor me, die prop voel ik wel vaker. Ik weet het niet hoor, wacht 'geduldig' af (kan er nu toch niets meer aan veranderen!)
Nog acht daagjes, sterkte!
Liefs el.

Terug
Bovenaan