Hoi moi, ik miste jou ook hoor, maar ik kon gisteren de hele avond niet op het forum komen, vandaar. Ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, blijf gewoon schrijven hier!
Hè, wat zal je je beroerd voelen! Heb je wel gewerkt, of ging dat helemaal niet (niet dat dat nou het ergste is, dat je niet kan werken, maar bij mij is dat de graadmeter: als je zelfs niet meer kan werken, is het echt heel erg).
Wij hebben net het formulier ingevuld voor beginseltoestemming. Ik vond het een plechtig moment, maar mijn lief vond het alleen maar 'positief handelend'. Haha, af en toe is hij van binnen net een vrouw maar nu was hij even een echte vent!
Ik vind het een beetje rot om over anderen te schrijven, maar nu moet het even. Heb je het berichtje gelezen van de zus van Aagje? Het staat op het zwanger worden forum. Aagje is op het ogenblik in het ziekenhuis omdat ze kanker heeft in haar baarmoeder en eierstokken met uitzaaiingen naar de borsten. Wat vreselijk hè, ik zit alweer met tranen in mijn ogen. Dan besef je ineens weer dat er ergere dingen zijn dan ongesteld worden......
Liefs, el.