el

Hoi meiden, de el op het zwanger worden forum, met haar gemopper, dat was ik dus niet hè. Maar ik hoop dat jullie dat wel begrepen door wat ze opschreef!
Liefs, el.

Hoi EL,

Hoe gaat ie meid? Heb je al een afspraak met de ha gemaakt??

Ik heb er gewoon nog even een kaakontsteking bij echt beroerd hoor!! Met een hoop pijnstillers sleep ik mijzelf door de dag heen!! Maar ja, er zijn ergere dingen en ik hoop dat dit snel weer voorbij is!!

Ik mis je een beetje el!! Ik snap het wel hoor!!

Liefs moi xxx

Hoi moi, ik miste jou ook hoor, maar ik kon gisteren de hele avond niet op het forum komen, vandaar. Ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, blijf gewoon schrijven hier!

Hè, wat zal je je beroerd voelen! Heb je wel gewerkt, of ging dat helemaal niet (niet dat dat nou het ergste is, dat je niet kan werken, maar bij mij is dat de graadmeter: als je zelfs niet meer kan werken, is het echt heel erg).

Wij hebben net het formulier ingevuld voor beginseltoestemming. Ik vond het een plechtig moment, maar mijn lief vond het alleen maar 'positief handelend'. Haha, af en toe is hij van binnen net een vrouw maar nu was hij even een echte vent!

Ik vind het een beetje rot om over anderen te schrijven, maar nu moet het even. Heb je het berichtje gelezen van de zus van Aagje? Het staat op het zwanger worden forum. Aagje is op het ogenblik in het ziekenhuis omdat ze kanker heeft in haar baarmoeder en eierstokken met uitzaaiingen naar de borsten. Wat vreselijk hè, ik zit alweer met tranen in mijn ogen. Dan besef je ineens weer dat er ergere dingen zijn dan ongesteld worden......

Liefs, el.

Hey el,

Ja, erg he van Aagje!! Ik heb het ook gelezen bah! Ik had haar verhaal ook gevolgd! Ze was met clomid begonnen en had dit medicijn van haar zus gekregen geloof ik! Ze dacht dat ze zwanger was en nu dit echt héél erg dit soort berichten!

Yep....wel gewerkt!! Bikkel he? Als ik voldoende pijnstillers neem gaat het wel! Ik zit ook aan de antibiotica! Dinsdag moet ik weer naar de tandarts en dan gaat de boel nogmaals open! Wat een gekke dingen kun je toch ineens krijgen!!

Ook weer enorm spannend voor jullie deze stap! Gelukkig staan jullie er allebei positief tegenover,,,mijn vriend zegt altijd dat hij niet wil adopteren mocht het zo zijn dat wij geen kinderen kunnen krijgen!!

Fijn dat ik weer wat van je heb gelezen!Je bent echt mijn forummaatje!!

Liefs moi xxx

Ja, een interkletsvriendinnetje hè. Ik heb er nog een hoor, ik mail altijd met Kiki.

Ik was net zo als jouw vriend eerst. Wilde eigenlijk alleen een kind 'van mezelf'. Toen vond ik dus ook dat je niet een kind moet inpikken van iemand die echt geen kinderen kan krijgen. Maar we hebben het zo goed met z'n tweeën en we krijgen zo'n mooi huis, het zou zonde zijn als we dat niet kunnen delen met kinderen. Ik hoop nog steeds dat ik ook een kindje krijg dat genetisch van ons is hoor. Dan adopteren we nummer twee, die dan natuurlijk net zo goed 'van ons' is. Dat geeft dan ook weer wat rust voor de eerste die hopelijk ooit nog eens in mijn buik groeit, want we willen er eigenlijk wel twee en dan zou ik wel erg oud worden. Hè, ik vind het helemaal jammer dat ik het niet kan vertellen, want het staat er allemaal zo zakelijk nu en dat is eigenlijk niet mijn gevoel erbij. Ik hoop dat je (en iedereen die meeleest) dat kan begrijpen.

We hoeven niet naar de huisarts overigens. We kunnen gelijk door naar de gyn, zijn vrouw regelt even een afspraak voor ons. Een beetje mazzel mag ook wel eens. En voor de dames die daardoor eventueel langer moeten wachten (kan me haast niet voorstellen dat dat gebeurt, maar toch) ze bood het zelf aan bij mijn man, ik ben onschuldig!

Het is alweer bedtijd, morgen om kwart voor zes gaat hier de wekker weer af, dus welterusten, heel veel beterschap en tot morgen!

Liefs, el

Terug
Bovenaan