Hoihoi
Ik ben al 2 dagen aan het proberen om van mij te laten horen maar op een of andere manier kon ik nergens op reageren op deze site.
In ieder geval, echo was niet goed
Het werd duidelijk dat het gestopt was met groeien. Ik zou nu 9 weken zwamger moeten zijn maar het vruchtje en frummeltje waren met de 5 weken al gestopt, tenminste dit was wat ze op de echo konden zien.
As dinsdag heb ik gesprek in het ziekenhuis omdat mijn lichaam het nog niet afstoot en ik eigenlijk al 4 weken met iets in mijn lichaam rond loop dit wel zwangerschapssignalen afgeeft maar eigenlijk ben ik helemaal niet zwanger meer maar voel me dus nog wel zo
dat maakt het verwerken voor mij en mijn partner er niet makkelijker op en als mijn lichaam het eenmaal gaat afstoten dan pas begint voor mij de harde werkelijkheid.
Lang verhaal, vk gaf wel aan dat wij hier niets aan konden doen, het was gestopt tijdens de ontwikkeling.
Ik wil jou (butterfly) en de andere dames heel erg bedanken voor jullie steun.
Ik wens julliein ieder geval heel veel plezier en geniet van jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie frummeltje(s) goed groeien en gezond ter wereld komen
en succes met de bevalling
misschien laat ik nog wel wat van me horen
Bedankt
Xx