El86

En? Hoe is t nu?
Slaap je al iets beter? Is ze nu rustig s nachts?

Hier gaat t goed maar de tijden variëren nog en t komt ook niet lekker uit. Ze gaat om 19 a 20 uur naar bed en maakt dan een ruk tot ongeveer 00.00 uur.
En vervolgens dan weer tot ongeveer 4.00 uur.
Maar dit wisselt nog erg hoor.

Hoop dat dit een beetje gaat doorzetten. Gaap!!

Helaas nog niks beter.. Gister na het avondeten is ze hartstikke onrustig geworden en heeft tot half 2 geduurd, toen viel ze in slaap om vervolgens om half 5 weer wakker te worden voor een fles. Moet zeggen dat het wel wat scheelde nu ze in het begin van de nacht wakker was, het was altijd standaard na d'r fles van 2 uur en dan sliep ze echt niet voor 5 uur. Nu vandaag weer onrustig, niet willen slapen, continu aandacht nodig. Ga snel de fles geven want ze huilt alweer.

Wat lekker dat jou dochtertje s avonds zo heerlijk slaapt, ik ben er continu mee bezig, echt zo vervelend. Maar ja, komt ooit wel goed hoop ik.

Oh wat balen joh!

Ken je de puckababy slaapzak? Werkt bij mij echt top tegen onrust.
Heb hem bij de jongens ook gebruikt.

Misschien iets om te proberen.
Google maar even.

Of doe je al zoiets?

Ik heb wel echt geluk merk ik! Alle kindjes waren erg makkelijk! Bij mijn schoonzusje was de puckababy ook een uitkomst, we noemden ons neefje Hannibal Lector haha! Maar het werkte wel!

Volgens mij best aan de prijzige kant, maat jah alles voor een slapend en tevreden kind!

Hou vol, over een jaar lach je hier om!

Ze slaapt al in een puckababy, heb heel de collectie nog liggen van m'n zoontje.. Daar hielp het super bij maar bij mevrouwtje niet :( Echt rot vervelend.. Morgen komt de wijkverpleging en ga ik dit allemaal eens voorleggen, niet dat ze tips zal hebben want heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk. Vannacht nog ff aankijken en anders bel ik morgen de osteopaat, ben ik met m'n zoontje ook geweest toen hij 6 weken was en kreeg er een heel ander kind voor terug.. Wilt nu niks zeggen natuurlijk maar is t proberen waard.

Oh die helpt dus niet. Mmmm.....
Ja dan zou ik zeker naar een osteopaat gaan.
Je weet maar nooit.
Alles idd voor een goede nachtrust.
En idd met de wijkverpleging bespreken. Denk ook niet dat je daar te veel van moet verwachten maar je kan in ieder geval je verhaal even kwijt.

Echt zwaar dit!!!

Ja allerlaatste....wat jij hebt is echt een uitzondering hoor. Dat hoor je maar zelden. Lekker van genieten zou ik zeggen!! Heerlijk hoor. Ik zou er voor tekenen haha. Misschien dat je daarom ook wel 5 kinderen aan kan ;-)

Zou het? haha !
Ik ben nu gesteriliseerd, maar ik zou geen eens mee een keizersnede durfen. Elke keer zie ik er zo tegenop! Het kan nu niet meer, maar durf het ook niet meer!

Ík heb bij de jongste inderdaad ook een slaapzak met lange mouwen geprobeerd, toen dat niet echt verbetering gaf naar een paragnost gegaan. En van half borstvoeding, half flesvoeding helemaal naar flesvoeding overgegaan. Binnen een week had ik weer rust in huis.
Succes ermee El, hopelijk gaat 't snel wat beter!

Terug
Bovenaan