El86

Hoe staat t ermee??
Gaat t al iets beter ? En hoe was t bij de osteopaat?

Hoop dat t al iets beter gaat en dat je man inmiddels terug is. Dan kan je t iig samen doen.

S nachts gaat beter nu, ze is nu overdag onrustig en aant huilen. Slaapt weinig tot niks, maar moe dat ze is, zo zielig! Osteopaat zei dat ik er rekening mee moest houden dat het weleens reflux zou kunnen zijn. Heeft haar wel goed kunnen behandelen, aan dr middenrif, bekken en buikje. Vrijdag naar het cb, vraag daar ff het één en ander aan de arts en anders ga ik toch eens naar de huisarts.

M'n man is het weekend thuis geweest, nu weer tm Vrijdagavond weg.. Maar scheelt al zoveel dat ik geen hele nachten met d'r op hoeft te lopen, na d'r fles gaat ze over het algemeen weer slapen, vanochtend vroeg dan na d'r fles van half 6 niet, maar laatste 4 nachten wel dus scheelt zoveel!

Hoe ist bij jullie? Komt ze ook nog 2x 's nachts?

Oh wat fijn dat het iig niet meer zo erg s nachts is. Overdag is ook niet relaxed maar wel beter dan d nachts?
Relfux.....mmmm...mijn jongste zoon heeft dat gehad.
En zoontje van een vriendin ook.

Je moet haar dan zoveel mogelijk rechtop houden na de voeding. Zodat het maagzuur niet terug kan lopen.
Bedje kan je een beetje schuin zetten.
En je kunt in overleg met het cb Johannesbroodpitmeel gaan geven. Werkte bij mijn vriendin echt goed.
Hou er rekening mee dat als t dat is je gewoon die 12 weken moet uitzingen. Veel hulp inschakelen zodat je zelf af en toe kan bij tanken.

Hier krijgt ze tussen 19.00 en 20.00 een voeding. Dan maak ik haar om 23.00 uur wakker.
En dan komt ze rond 3.00 uur weer en dan rond 6.00.
Vannacht was t zelfs 3.30 terwijl ze om 23.00 uur bijna niks had gedronken.

Ze drinkt ongeveer 100 cc per keer. Soms meer Some minder.

Twijfel of ik haar wel moet wakker maken voor die 23.00 uur fles. Misschien slaapt ze dan alsnog wel door tot 3.00 uur?

Ik weet dat je dit officieel een nachtvoeding noemt.
Maar ik red t niet om tot 23.00 uur wakker te blijven. En het voelt daarom wel alsof ik 3 nachtvoedingen geef.
Die 3 a 4 uur zijn idd zo om.
Gaap!!!!

Terug
Bovenaan