electronische zwangerschapstest??

hello ladies, efffe voorstellen ik zit op het als het langer duurt forum, ben nu al 3 jaar bezig. ik heb een vraag ik heb een electronische test van clearblue gedaan want ben bijna 1 week overtijd (normaal 28-30 dagen, nu dus 36 dagen, nog nooit gehad!!!). de test zegt niet zwanger, als je de test uiteen haalt zie je wel 2 strepen. de vroige keer toen ik echt niet zwanger bleek te zijn stond er 1 streep. wie heeft dit ook ooit mee gemaakt, maar blijkt nu wel zwanger te zijn??? AAAAH wordt gek!
liefs simone
 
he, hallo

ik wil je niet onnodig hoop geven, maar gewoon eerlijk mijn ervaring geven..

ik heb ook de digitale test gedaan, niet zwanger..
wel twee streepjes..

nu zwanger, 6.5 week..

na twee dagen opnieuw getest toen, en jawel: zwanger..

liefs, en ik duim voor je, zonneke
 
Hoi Simone,

ook ik wil je niet onnodig blij maken, maar bij mij heeft hij 2 keer aangegeven niet zwanger wel 2 strepen en de 3e keer ZWANGER ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger ( ik heb 3 keer getest in 1 week ).


Wel moet ik natuurlijk zeggen dat er in de bijsluiter staat dat je niet van de strepen uit mag gaan das niet betrouwbaar zeggen hun dus????? eigenlijk heb je geen bal aan mijn verhaal maar wil je wel heel veel succes wensen en hopelijk is het nu zover voor je.


dikke knuffel van Leonie
 
Hoi Simone,
Dit staat letterlijk op de gebruiksaanwijzing: De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kunt het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen.

Balen he!!!
Ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test.
Liefs Rene
 
Ik heb de test een tijdje na mijn miskraam gedaan om er zeker van te zijn dat het zwnagerschapshormoon uit mijn lichaam was. Wel twee streepjes, maar het resultaat was niet zwanger (wat dus al verwacht was). Die twee streepjes zeggen dus niets, ook al hebben sommige toevallig daarna wel een positieve test.

We hebben dan de neiging die twee eerdere streepjes toch in onze conclusie mee te nemen, terwijl dat dus niets zegt.

Miep
 
Terug
Bovenaan