elektrisch of handtandenborstel

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben even benieuwd wat voor tandenborstel jullie gebruiken. Marissa heeft nu een handtandenborstel van Oral-b maar ik zou graag een elektrische kopen voor haar. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat al wel mag. Hoe doen jullie dat en weet misschien iemand of het al mag?

groetjes Linda

hoi hoi,omdat ons meiske vaak slecht wil tandepoetsen had ik t er laatst bij t buro over en daar gaven ze de tip elek poetsen omdat ze dat vaak intressant vinden,dus ja het mag denk al wel.
mn nichtje heeft er 1 die maakt muziek en hoe langer je poetst hoe harder de muziek gaat...zal eens vragen waar ze die vandaan heeft..groetjes

Hoi,
wij poetsen hier met een gewone hand tandenborstel, maar ik denk dat het geen kwaad kan om een elektrische te gebruiken.
Ik heb laatst ook zo een tandenborstel gekregen met een muziekje erin, hoe harder je drukt hoe harder de muziek gaat, maar hier is het geen succes, Daniëlle houdt de tandenborstel nl. tegen haar oor zodra ze de muziek hoort, wel een grappig gezicht maar niet echt de bedoeling, haha.
Volgens mij kun je die tandenborstels met muziek gewoon bij het kruidvat kopen.
groetjes van Sonja

hoi hoi

ook wij gebruiken een stage tandenborsten van OralB.
elektrisch mag zeker wel wordt door onze tandarts geadviseert

groetjes moekje

hoi hoi,

hier dus met een handtandenborstel maar ook ik vroeg me af of elektrisch al mag. Dit vooral omdat Sarah het echt niet leuk vind nu. Maar ik vind op internet veel verschillende meningen maar de tandartsen zeggen allemaal vanaf 3 jaar pas elektrisch...
Wel vreemd dat een CB dus wel adviseert.
Maar je hebt dus ook elektrische borstels speciaal voor kids die denk ik dus wat minder hard/snel gaan, maar ik weet het nu ook even niet meer. Denk dat ik maar wacht tot ze 3 is en dus handmatig de strijd aan blijf gaan...

groetjes Tamar

Hallo dames,

Zeker mogen de kleintjes met een electrische tandenborstel poesten!!!!
Werk in een tandartspraktijk, vandaar dat ik dit weet.
Je moet wel iets rustiger poesten met een electrische borstel.

Groetjes Cojja, mama van Jules 11-05-2007

Volgens mij kan het geen kwaad zo'n elec tandenborstel, maar is het handig voor die kleintjes???
Ik zie het zo voor me als Jesse niet wil, dat ik de tandpasta overal zie rondvliegen.

Groetjes Linda

Wij gebruiken ook handtandenborstels. We krijgen Dylano altijd gek met: "hier komt het tandenpoetsmonster"  Dan moet hij heel hard lachen en ken ik lekker poetsen bij hem

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan