Elektrische baby schommel

Hoi meiden,

Deze vraag hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar ik weet niet op welk forum ik hem anders moet zetten.

Wie van jullie heeft ervaring met een elektrische baby schommel??

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi,

Ik heb er een via Marktplaats.nl gekocht voor mijn dochtertje. Ze is nu 15 wk en ze vindt het geweldig...
Ze heeft de eerste 13 weken eigenlijk alleen maar gehuild en in de schommel was ze stil en viel ze soms zelfs in slaap.

alleen was de gebruiksaanwijzing niet duidelijk...In het boekje staat VANAF 9mnd of 11 kg en op het schommeltje zelf staat TOT 9mnd of 11kg.......Het is volgs ons TOT 9mnd   want mijn zoontje kan er nog net in ,maar bijna niet eruit, en het schommeltje doet het dan dus ook niet , hij weegt 12,5 kilo en dat is dus echt te zwaar..

Als je nog meer info wilt hoor ik het wel...wij zijn er erg blij mee......

Doreen
 
Hoi,

Ik heb sinds gister een wipstoeltje dat kan trillen ( Fisher Price). Net alsof ze in de auto zit. Ze vindt het heelrijk! Ook zit er een speelgoed stang bij die door trappelbeweingen geluid gaat maken en lichtjes beginnen te branden. Dat is wel leuk voor als ze iets groter is.

Groetjes,
Paula
moeder van Elin (2) en Norah (1 maand)
 
Ha, ik heb ook zo'n electrische schommelstoel van Graco. Heen en weer schommelen in de maxi cosi vond Thijs heerlijk, hij is een echte huilbaby geweest. Dus wij zo'n electrische stoel gekocht, het leek ons een uitvinding en die 119 euro hadden wij er wel voor over. Helaas was het bij ons niet het resultaat wat we verwachtte. Hij bleef ook daarin huilen. De eerste 5 minuten prima maar daarna was hij het zat. Hij zat liever op de arm bij papa en maakte rondjes met papa in de kamer. Zon stoel van fisher price daar zou ik denk ik nu eerder voor kiezen. Die beweging is volgens mij lekkerder. Gelukkig is het huilen bij Thijs na 4 maanden gestopt en is hij nu een vrolijke baby. De electrische stoel staat op zolder. Wat is jouw overweging om zo'n stoel te kopen? groetjes
 
Hoi

Op mijn werk (kinderopvang) gebruiken wij de schommel ook het is een uitkomst als je een kind even moet laten wachten op een flesje of als het erg onrustig is maar bedenk wel dat ze hier per dag ook maar 2 keer een hallf uurtje in mogen vanwege het ruggetje

en ja wie laat zijn kind niet zitten als het net lekker rustig in slaap gevallen is...
Dus conclusie voor je het weet zit het kind de hele dag in die schommel en dan lijkt mij die wipstoel toch een beter oplossing ook deze mag niet te lang achter elkaar gebruikt worden maar de houding in een wipstoel is beter voor het ruggetje dan de schommelhouding

Groetjes Willeke
mama van suzanne 9weken
 
Hoi,

Ook ik heb door m'n werk (kinderopvang) ervaring met zo'n stoel. Het is idd handig als je even je handen vol hebt en je de tijd moet rekken of je een huilbaby hebt die niet wil slapen en daarin wel slaapt. Het gevaar is idd dat je het risico loopt dat je kindje de hele dag in die stoel beland omdat hij/zij net lekker in slaap gevallen is door het heerlijke geschommel....maar dat heerlijke geschommel kan ook voor je kindje net dat gene zijn wat hij/zij helemaal niks vind. Dan heb je wel zo'n dure stoel aangeschaft. Kortom mijn conclusie is als je een elftal aan kinderen hebt is het een handig ding die veelvuldig gebruikt zal worden, maar als je 1, 2 of 3... kinderen hebt nee dan zou ik 'm niet aanschaffen.

Groetjes Kirsten
 
Je kunt natuurlijk altijd op marktplaats ed kijken.. ik heb mijn schommel via marktplaats.nl voor € 25,00 en toevallig in een aangrenzend dorp.

Doreen
 
Hoi,

Hiere MOEST ik even op reageren. Ik heb nl. zelf een elektrische schommelstoel gehad voor mijn dochter (ik heb 'm nu net opgeborgen omdat ze te groot werd.. met pijn in mijn hart!). Mijn dochter is altijd al een moeilijke slaper geweest maar ik de schommelstoel viel ze altijd zo in slaap. Ze vond het geweldig en toen ze ietsje ouder was speelde ze er altijd in. Ze heeft er vanaf dat ze 2 weken was totdat ze 7,5 maand was elke dag ingezeten en soms wel een paar uur. Ik kan 'm ECHT aanraden! Dan heb je zelf ook even je handen vrij en kun je even wat voor jezelf doen en je kindje vermaakt zich echt prima!

Groetjes F.
 
Terug
Bovenaan