elektrische kachel voor caravan

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar advies over het kiezen van een elektrische kachel voor in mijn caravan. Wij willen in de krokus vakanties een ritje maken naar Groningen. En mijn zoontje van 10 heeft het 's nachts snel koud. Tijdens de koude maanden wil ik graag de caravan lekker warm kunnen houden, maar zonder dat het te veel stroom verbruikt of gevaarlijk is. Heeft iemand ervaring met het gebruik van een elektrische kachel in een caravan? Welk merk of type kachel zou je aanraden?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Beste F, wat leuk dat jullie met de Caravan naar Groningen gaan in de krokusvakantie. Zelf heb ik geen ervaringen met elektrische kachels helaas, maar er is vast iemand in onze community die hier ervaring/kennis over heeft! Wie o wie heeft hier kennis van?

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Hahaha het ging me vooral om de kachel.
Je hebt van die kleine elektrische kachels. (zoals die) die je gewoon kunt gebruiken in je caravan.
Ik dacht misschien heeft iemand er eentje. of iets vergelijkbaars.

Wij hebben in de tent gewoon een goedkoop blaaskacheltje van een bouwmarkt. Wat voor in de nacht het beste werkt: een wollen onderdeken, hoeslaken eroverheen en over het dekbed nog een wollen deken. Hebben in de tent met onze jonge kinderen wel eens nachten gehad van 7 graden en daar kwamen we op die manier makkelijk doorheen.

Wij hebben in de tent gewoon een goedkoop blaaskacheltje van een bouwmarkt. Wat voor in de nacht het beste werkt: een wollen onderdeken, hoeslaken eroverheen en over het dekbed nog een wollen deken. Hebben in de tent met onze jonge kinderen wel eens nachten gehad van 7 graden en daar kwamen we op die manier makkelijk doorheen.
Ah ja dat werkt ook inderdaad haha. Goeie tip! 7 graden is ook best flink om in een tentje te liggen. :oops:

Terug
Bovenaan