elektrische kolfapp?

hmimes

New member
Ik wil eigenlijk geen borstvoeding geven , heb slechte ervaringen mee . Maar voel me wel schuldig . Ook had ik toen erge last van me rug en ook dat werkte mee . Ik zit te denken om te kolfen en dan denk ik de app te huren ? Weten jullie wat het kost en welke app beter is ?

Of andere tips ?
 
Als je geen borstvoeding wil geven, is dat jou keuze.
Is niks om je schuldig over te voelen.
Zou dan gewoon flesvoeding geven hoor...
 
Sorry, kan ik je niet mee helpen.
Ik dacht alleen dat ze je adviseren pas iets te huren als de kleine er is, in overleg met de kraamhulp. Je zou eens kunnen kijken op borstvoeding.nl
 
Ik doe ook geen borstvoeding en heb dat ook nooit gedaan bij mijn vorige twee kids, ik voel me daar goed bij...heb totaal geen behoefte aan borstvoeding...mijn kids zijn nooit ziek en dat kan ik van die borstvoeding kids niet zeggen...dus lekker geen borstvoeding geven, wat een gemartel!
 
zou je kunnen informeren bij de thuiszorg winkel ik heb 3 kinderen eerste 2 liep de borstvoeding helemaal niet nu bij de 3de loopt het heel goed is nu bijna 5 maanden en krijgt nog borstvoeding maar je moet doen waar jij je eigen goed bij voelt en je kunt het altijd proberen lukt het niet geef je alsnog de fles
 
Terug
Bovenaan