he Elin,
Ik heb dagen aan je gedacht maakte me zorgen.
Doe dat nooit meer (wijs met men vingertje hahaha)
Goed zeg dat alles super is, wat heerlijk om te horen. Je hebt zeker een zere buik ervan gehad of niet? Heb je het geslacht gezien???
Maareh je werk, zou je daar geen werk van maken? Aangezien je zwanger bent en ze dus niet om die reden je contract niet mogen verlengen..... Zwangeren worden namelijk beschermd. Check Wet Gelijke Behandeling. Maar daar gaan ze je vast bij het UWV op wijzen. Hij mag je alleen om bedrijfseconomische redenen ontslaan of omdat je niet zou functioneren, maar daar zou hij toch al wel een dossier voor opgebouwd moeten hebben.
Als je kwaad wil kan dat.
Wij mogen vrijdag voor de 20 weken echo. Morgen inderdaad 19 wken. We hebben vorige week maandag een pretecho gehad, en de meeste punten zijn al besproken, ik weet dus al dat het 10 vingertjes heeft, en de wervel kolom er goed uit ziet, dat ons kleintje geen klompvoetjes heeft. Alleen het hartje daar was het iets te vroeg voor, maar daar zag ik ook al kamertjes in. Ik ben er niet zo bang voor.
Ons kindje werd nu wel 2 dagen ouder geschat. maar die waarde kan ook weer terug lopen we zullen het zien.
Succes bij het UWV, en ik lees het wel
liefs nath