Eline en het nagelknippen....

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie daar ook zo'n verschrikkelijke hekel aan? Ik wel, vind het vreselijk! Als ik al zie dat mama de nagelknipper pakt: brullen!!   Papa probeert me af te leiden; gaat liedjes zingen met gebaren er bij en zo. Nou, dan gaat het wel eventjes. Of ze planten me 's morgens voor Sesamstraat neer (mijn favo programma) en dan gaat mama stiekem knippen terwijl papa m'n handje beethoudt. Hoe raken jullie die rare mensen kwijt met die knipper en de vijl? Ik wil zo graag lange nagels!!!

Hiihiih...heb jij ook zo'n rare papa & mama! Hier is het ook steeds hetzelfde liedje. Eerst liet ik ze nog der gang gaan met dat vijltje en knippertje. Maar nu ik wat ouder wordt vind ik het zo irritant, dus ik zet het al op een gillen zodra ik het schaartje zie. Als mama me dan opschoot neemt gaat ze me heel stom zitten zitten zingen in me oor. Wat ik dan doe zo snel mogelijk van schoot af wurmen. De volgende poging wordt dan vervolgens als ik de tubbies zit te kijken. Maar ook dan wil ik geen gefriemel aan me handjes. En nu hadden ze van de week weer een nieuwe truc...terwijl ik me fles aan het drinke was....moet toch niet gekker worden he. Tis ze trouwens toen wel gelukt, om dat ik op dat moment meer oog voor me melk heb! Wat zal de volgende truc zijn.....als ik lig te slapen?!!?

Rare mensen die ouders met nagelknippertjes
Hoor ik het als je weer een tip hebt om eronderuit te komen!!

Mick!

Hé, dat klinkt leuk! Jullie mogen tv kijken onder het nagels knippen! En daar hoef je alleen maar even moeilijk voor te doen? Wie weet ga ik dat ook eens proberen... Tot nu toe lig ik daar gewoon braaf op m'n aankleedkussen, terwijl dat schaartje knipt. Ja, af en toe probeer ik of m'n hele vinger er ook tussen mag, dan is m'n moeder toch meteen voor een paar maanden klaar?! Maar ja, dat vindt ze nooit goed... Nee, mijn motto is tot nu toe: Stil blijven liggen, dan ben je er het snelst weer van af! Maar dat tv kijken... mmm.... wie weet ga ik in de toekomst ook lekker moeilijk doen...

Martijn

haha,

dat is een goed idee zegik kijk nog helemaal geen tv,luister altijd naar muziek
als mijn mama mijn nagels wil knippen doe ik net of ik dat heel erg vind,maar ze pakt mijn hand en begint dan te tellen,nog 10,nog 9,nog 8 en tussendoor steeds roepen goed zo vent
ik kan toch helemaal niks want ik zit in de kinderstoelals ze mijn ene hand heeft gedaan dan draait ze de kinderstoel om en zegt ze nog 5,nog 4,nog 3 enz.
voordat ik het weet is het al klaar en zegt ze 10 keergoed gedaan mannetje!!!!
nou ja ik vind het dus niet zo erg,maar als ik tv daardoor kan kijken sluit ik mij aan bij mijn medebroeders

groetjes aaron

Terug
Bovenaan