Eline gevallen...

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen is Eline van de commode gevallen. Ik lag nog lekker in bed, en mijn man was met Eline gaan douchen. Hij wilde haar net gaan aankleden toen ze van de commode viel. Het gebeurde echt zo erg snel....

Wij schrokken ons helemaal kapot. Gelukkig ging ze wel gelijk huilen, maar ze bleef ook maar huilen. We hebben dus de doktersdienst gebeld en konden gelijk langskomen. Hele wachtkamer bom en bom vol, maar we mochten gelijk doorlopen. Gelukkig is er niks ernstigs met haar aan de hand, maar ze heeft nu wel een gebroken sleutelbeentje. De tweede in haar leven, want tijdens de bevalling had ze ook al haar sleutelbeen gebroken....

Het advies is rustig aan doen, verder kunnen ze er weinig mee, zon kleintje met mitella werkt ook niet echt. En af en toe paracetamol geven.

Maar ja, je denkt toch gelijk aan wat er had kunnen gebeuren. Mijn man voelt zich echt superschuldig en is spierwit, en heeft vandaag een paar keer moeten huilen. Dus vanmiddag maar een hartjeshangertje gehaald voor hem als cadeautje met een lief briefje erbij, en voor onze Eline een bumba dvd....

Jeetje mina, dat is echt super schrikken! Je hart slaat dan volgens mij echt 2 tellen over.... En een gebroken sleutelbeentje, wat sneu zeg.
Ik kan me papa best voorstellen dat ie witjes ziet, voelt zich natuurlijk schuldig, maar ze zijn ook zo super snel onze kleintjes. Die film zal hij nog wel een paar keer voor zich af zien spelen!

Ook al zijn we nog zo oplettend, onze kleintjes zijn soms gewoon net iets vlugger!

x miranda

hoi hoi,
jee wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las.   Het is mij nl zelf ook overkomen een paar maanden terug. Onze dochter had helemaal niets maar toen ik je verhaal las zag ik het weer helemaal voor ogen.
En wat zielig dat ze haar sleutelbeentje nu weer gebroken heeft, dat zal dan toch wel haar zwakke plek zijn. Ze zijn ook zo super snel die kleine draaikontjes...

Ik wil je man nog even als troost meegeven dat het echt in een fractie van een seconde kan gebeuren en dat hij zichzelf dat niet kwalijk moet blijven nemen. Geef ze alle twee maar een extra knuffel .

Tamar & Sarah

Ah wat een enorme schrik! Geef Eline en je man maar een dikke knuffel. En zeg maar dat het iedereen kan gebeuren!

groetjes Mariska

Hoi, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Hoe gaat het nu met Eline? En met papa, kan me voorstellen dat hij zich schuldig voelt (zou ik zelf ook last van hebben) maarja die kleintjes kunnen zo snelzijn.

Nou beterschap en ik hoop dat jullie een beetje over de schrik heen zijn,
groetjes van Sonja

Dat was even schrikken!
Een dikke knuffel voor de kleine meid.
En die kleintje zijn vaak sneller dan je denkt.
Hoop dat je man,jullie allemaal,al wat van de schrik zijn bekomen.
xxx

pff das schikken zeg

zijn jullie er al een beetje van bekomen??
hoe is het met je dochter???
en met je man??

groetjes moekje

wat zijn ze snel he de kleintjes!

kan me voorstellen hoe erg jullie geschrokken zijn.
maar het kan iedereen gebeuren.
knuffel ze maar extra

gr petra

Terug
Bovenaan