Eline heeft een broertje!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben dinsdagochtend in alle vroegte bevallen van een gezonde zoon: Sjoerd.
Maandag (en eigenlijk het hele weekend) had ik een beetje hoofdpijn. (Ik was maandag 39+1) Na een telefoontje met het ziekenhuis moest ik langskomen voor een controle   aangezien ik de hele zwangerschap al een redelijk hoge bloeddruk had. Omdat mijn onderdruk 100 was en dat in combinatie met de hoofdpijn moest ik worden opgenomen. Daar baalde ik wel van... Maar de gyn. had tijdens de controle getoucheerd (en wat gewroet...) Ik had al ongeveer 3 weken regelmatig behoorlijke voorweeen.
Ik moest me om 14.00 melden op de opname afdeling.
Ik lag uiteindelijk om 15.00 rustig in bed en vanaf toen ging het steeds heftiger rommelen. Mijn man was nog aan het werk en is 's avonds met onze dochter nog even langs geweest. Ik vond het niet erg fijn dat hij haa had meegenomen, moest toch een aantal keren een wee wegzuchten.  Volgens de verpleegkundige was er echter nog niets aan de hand, ze zag niets aan me en ik was heel rustig. Ik weet niet hoe ze dat kon zien, maar het zal wel...
Ik mocht  om 20.30 aan de ctg en daar waren duidelijk om de 3 - 5 minuten contracties te zien van 30 - 45 seconden.  De verpleegkundige wilde me slaapmedicatie geven om de nacht door te komen. Gelukkig kwam er eerst een gyn langs die me weer getoucheerd heeft, nu had ik een kleine 4 cm! Ik moest maar lekker rustig in bed blijven en het was nog niet nodig dat mijn man kwam, zeiden ze...
Een goed half uur later was er een andere verpleegkundige die mij zag ploeteren. Van haar moest ik mijn man bellen en ik mocht naar de verloskamer. Mijn man was daar om 23.50. Om 00.30 hebben ze mijn vliezen gebroken en om 1.14 hadden we een zoon!
Het was heftig, maar zo'n klein kindje maakt alles meteen weer goed.
Ik had eigenlijk nog 48 uur ter observatie moeten blijven, maar gelukkig mocht ik 's middags om 14.00 toch naar huis.

Tot gauw!
Groeten, Elinesmama

Hoi

Van harte gefeliciteerd! Leuk een zoon. Lekker dat je weer zo snel naar huis mocht.
Ik moest ingeleid worden vanwege een hoge bloeddruk (110) , maar mocht ook de volgende dag alweer naar huis. Dat is toch het lekkerst.

Geniet van je 2-tal,
Groetjes,
Francien

Hoi,

nog een keer gefeliciteerd!
Jammer dat het zo'n medische bedoening was, maar gelukkig is alles goed en ben je weer lekker thuis!
Geniet er maar lekker van!

Hoe vind je dochter haar broertje?

Liefs Nika

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
Heerlijk dat jullie alweer thuis zijn.

Geniet ervan, Renata.

he meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.
genieten nu maar he.
liefs sil

Hoi,

Van te gefeliciteerd met jullie zoontje Sjoerd!
Geniet van dit kleine wonder!
Liefs Dani

hoi meid

van harte gefeliciteerd laat je lekker verwennen en rustig aan he deze dagen.

nou doei doei lucy mamma van sverre 21 10 2007

Terug
Bovenaan