Elise

Zo, even een nieuwe topic geopend van jou zodat de rest jou kan feliciteren onder de andere topic!

Het gaat hier supergoed! Ik voel mij eindelijk weer de oude sinds een maand (geestelijk dan..) en daar ben ik heel blij mee. Heb weer zin om dingen te doen en kan beter tegen een nachtje minder slapen. Twee kinderen zo vlak naar elkaar krijgen is toch best heftig. MAar nu de jongste 11 maanden is en Noa net 2 zie ik wel dat ze steeds meer met elkaar gaan spelen. Ze vinden elkaar zooo leuk en dat is echt ontroerend om te zien. Het is nu echt genieten met de 2 meiden.

Ik ben op woensdag en donderdag vrij. We zouden volgende week kunnen afspreken mits het wel droog is. Dan wordt het rond 1030 want Delia heeft nog een ochtend slaap.

Heb je nog last van zwangerschapskwaaltjes?

gr
Marielle

kan me voorstellen dat het hectisch is, 2 dichtbij elkaar!
maar, jullie hadden natuurlijk nooit gedacht zelf zwanger te worden!
en dan zo snel...
gelukkig dat het nu beter gaat met je!

Ja, ik ben de hele dag misselijk!
met het hoogtepunt op eind vd middag en avond.
ben 2 kilo afgevallen... maargoed die kan ik opzich wel missen !hahahaha.
gelukkig niet overgeven, maar wel kokhalzen boven de wastafel of toilet. ook niet alles!
dat had ik bij Merel ook, alleen toen was het vooral met vlees luchtjes. nu niet!
grappig, dat het wel anders is.
hopelijk ben ik er snel vanaf!
en moe...

heb me op het werk stil kunnen houden, daar vertel ik het maandag!
dan is mijn manager ook terug, en merel is dan jarig.
leek me leuk om dan een mailtje te sturen hier..hahaha.

donderdagochtend rond half 11 is goed!
als het droog is!
gezellig!

HI!

Hoe hebben ze gereageerd op je werk? En wordt je misselijkheid al minder?

Het lijkt erop dat het morgen droog weer dus dan zie ik je morgenochtend met een lekker bakje koffie en koek!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan