hoihoi,
ik zit hier uitgeput op de bank en heb vrijaf voor vanavond... ! Na 2,5 dag bezig zijn ben ik lichtelijk moe.... pfft... Er is al wel lekker veel gedaan in het huis, maar wat een takkestof allemaal!! alles zit onder de witte poeder die er dus echt nog niet zo makkelijk af gaat en steeds maar weer overal tevoorschijn komt! Ik mag nog niet teveel schoonmaakmiddel gebruiken omdat de verf nog zo vers is, het glas van de ramen nog zacht is ed! Dus alles met alleen warm water (wat met de waterkoker gekookt moet worden omdat de verwarmingen eraf liggen voor het behangen) schoonmaken..! Maar goed, het is wel gaaf dat je het huis ziet veranderen...!! Onze slaapkamer is helemaal behangen (benr helemaal verliefd op! ) en de woonkamer+hal zijn ook klaar. Morgen gaan mijn pa en ma nog ff verder met de babykamer, die moet nog voor de helft gedaan worden en de overige kamer als ze daar nog aan toe komen. Dan moet het trapgat nog gedaan, dat is ijselijk hoog dus ik zie daar wel tegenop dat iemand straks op een ladder op de trap moet gaan staan ofzo.. Jammer genoeg is dat niet meegespoten, dan hadden we de helft maar hoeven te behangen of schilderen ofzo..! Maar dat is dus niet zo. Mn man ging vanavond de keuken uitpakken en controleren of alles er is. Misschien al een begin maken met het zetten, maar ik weet niet hoe snel alles gaat! Als de keuken staat gaan we in de woonkamer het behang schilderen en dan moet er beneden nog laminaat gelegd worden en de vloerbedekking voor boven komt 21 april! Het zit in de planning om 1 mei over te zijn. We hebben iig per 1 mei de huur opgezegd dus we moeten er hier dan wel uit zijn! Maar dat gaat vast wel lukken! Ow ja, er moet trouwens ook nog een muurtje in de douche geplaatst worden bij de douchebak. En dan misschien nog klapdeurtjes voor het gat of we laten het open als het niet teveel spettert... dat gaan we ff bekijken!
Zo wat heerlijk om dat hier eens allemaal ff neer te zetten! Tis echt heerlijk dat zoveel mensen ons komen helpen... Er zijn vaker klussen in de fam. en dan komt iedereen helpen, maar bij ons was dat nog nooit gebeurd omdat we aan dit huisje/flatje niks gedaan hebben... dus is het echt heerlijk als iedereen nu komt helpen!
zo dat was mijn update van de bouw...! hopelijk loopt het bij jullie ook allemaal zo voorspoedig als op het moment bij ons!!
liefs Elise