elk moment...

Hoi allemaal,

Vandaag is de uitgerekende datum dat ik kan bevallen... spannend!!
Het gekke is, ik voel me nog best wel fit. Anderen zien er soms echt uit alsof ze elk moment kunnen bevallen maar ik heb dat helemaal niet, al zegt de dokter dat het toch echt wel deze week gaat gebeuren. Zegt dat dus niks?? wie heeft daar ervaring mee?

groetjes mij.

He Nellie, Ik ken het gevoel ik ben morgen (6-8) uitgerekend. Rommelt en rommelt maar. Ik heb morgen ook weer een afspraak met de vk. Eigenlijk hoop ik op een bericht dat het snel gaat beginnen... tegn beter weten in denk ik :-(

Hoi,

Ben van het augustus forum maar net in juli (29) bevallen. En echt ben woensdags nog bij vrienden langsgeweest, had toen een wee om het uur maar dacht dat het loos alarm was. Echt ik heb me de hele zwangerschap heel goed gevoeld! Dus je hoeft helemaal niet helemaal op te zijn hoor.

Groeten Liesbeth

Hoi Nellie,

Ik voelde me ook topfit tot het laatste moment, prima toch! Ik ben bevallen na 40w+5d. Ik had de laatste ruime week geen enkele harde buik meer, geen steken oid en voelde me prima en super fit. Dacht zelf echt dat het voorbereidend proces gestopt was en dat het zeker een inleiding zou worden na 2weken overtijd, hahaha. Maar neen, midden in de nacht kreeg ik ineens darmkrampen en nadat mijn darmen helemaal leeg waren kwamen de weeen vrijwel meteen om de drie minuten en na 8-9 uur was mijn zoon er. Erg handig als je een beetje fit en uitgerust de bevalling in gaat, ik had echt het idee dat de natuur dat voor me had geregeld (week 38-39 vond ik zelf nl veel zwaarder, met meer harde/gespannen buiken en vermoeidheid). Ik vind een bevalling nl echt topsport dus erg handig ook voor het herstel als je vantevoren niet zoveel energie verliest en je lekker fit voelt.

Groeten en veel succes,
Mariaz

Terug
Bovenaan