Elke 2uur wakker baby 19 weken

Iemand die mij tips kan geven voor het langer laten slapen van onze baby van 19 weken?
Tussen 19-20 gaat ze naar bed ( met ritueel luier verschonen, slaapzak aan, boekje lezen, voeden)
Vaak wordt ze dan binnen het uur opnieuw wakker en heeft ze de borst nodig om in slaap te vallen of de speen en veel knuffelen.
Daarna wordt ze iedere 2 a 3 uur wakker en krijg ik haar alleen maar in slaap met de borst, die ze dan maar een paar minuten nodig heeft.
We hebben geprobeerd om haar warmer aan te kleden, een flesje kunstvoeding te geven ( rond 22u met 60 cc) maar niets lijkt te helpen.
Lieve mama's, share your tips please

Ik weet natuurlijk niet hoe haar dag eruit ziet, maar hier wat tips:
1: overdag niet langer dan 3 uur aaneengesloten slapen.
2: onderneem elke dag iets, zoals wandelen, spelen, badje of uitje met de auto om moe te worden, maar plan niet teveel, daar kunnen ze juist overprikkeld van raken. ‘S ochtends wandelen en ‘s middags naar de boerderij kan prima, maar overdrijf het niet.
3: voeg aan de laatste fles johannesbroodpitmeel (verdikkingsmiddel van nutrilon) toe, dit geeft je baby langer het gevoel vol te zitten
4: laat haar niet aan de borst in slaap vallen. Drinken, even wiegen of zingen en dergelijke, en dan rustig maar wakker in bed leggen. Ze moet zichzelf leren kalmeren en in slaap vallen, want anders wordt ze elke slaapcyclus wakker vol vraagtekens. Ze viel immers ergens anders in slaap.
Tip om ze niet voedend in slaap te laten vallen; handjes masseren, blazen in gezichtje, halverwege stoppen en luier verschonen en dan verder voeden.
5: niet te lang eruit halen ‘s nachts en prikkelarm zijn. Even troosten, kalmeren, eventueel piepklein beetje drinken en daarna weer terug naar bed. Probeer niet te praten en geen oogcontact te maken.
6: pas gaan troosten na 5 minuten piepen. Soms halen we een baby te snel eruit en proberen ze enkel van de ene in de andere slaap te vallen.
7: geen dutje meer na 17 uur

Ik bedenk vast nog wel meer handige dingen, die voeg ii hieronder dan toe. Hoop dat er al iets tussen zit dat je kunt proberen, succes!

Ik denk sprong 4, de eerste slaapregressie die echt pittig en lang kan zijn! Kan wel 6 weken duren, lekker veel knuffelen en je kindje helpen met in slaapvallen. Ze zijn nog te jong voor verkeerde slaap associaties en slapen is een vaardigheid. Moeten ze echt leren en hebben ze de tijd en hulp bij nodig. Ons kindje is nu 6 maanden en gaat echf veel beter en niks verandert aan slaap ritueel! Hou vol mama, je doet het goed en het is een fase!

Ik herken dit wel.
dit hadden wij ook zo bij ons zoontje (inmiddels nu wel al 8 maanden) 
maar toch dat was een zware periode vaker was ik wel om het uur wakker .. en dat is erg pittig 
ik deed ook altijd een ritueel, en zong een liedje voor het slapen zodat hij wist dat die ging slapen.
er is een app die je kunt kopen €4,99 en die heet Oei ik groei! Die laat zien wat er kan zijn met je baby of dat hij een sprongetje heeft wanneer dit zo is bij ons zoontje slaapt hij ook slechter en word die vaker wakker snachts 
ik maak hem vaak moe overdag en laat hem alleen sochtends en savonds een dutje doen, van 1 uurtje ongeveer langer slaapt hij niet. 
zodat die niet teveel slaapt overdag en dit beter snachts doet.
Elke x wanneer je bijvoorbeeld snachts je kindje wilt gaan voeden probeer je kindje water te geven.
er zijn ook vaak bepaalde slaap regressies waardoor je kindje goed bezig is met de groei dat dit verstoord word door het slapen snachts

ik hoop je een beetje geholpen te hebben, het is vaak even pittig maar weet dat ook aan alles een eind komt en het alleen maar steeds makkelijker word kwa slapen etc, 
dikke knuffel, en geniet van het moeder zijn:) 

Terug
Bovenaan