Elke avond drama 7,5mnd

<p>Voorheen had ik nooit problemen als ik s avonds mijn zoontje naar bed deed. Kreeg een flesje, nog wat kroelen, slaapzak aan en lekker slapen. En nu sinds 1,5week is het elke avond drama. Hij gaat wel gewoon naar bed, maar dan is het vaak na 5min raak. Beetje brabbelen en dan huilen, wat op een gegeven moment krijsen wordt. Speen erin helpt niet. Vaak na 5x op en neer en dan nog een beetje huilen valt hij uitrindelijk in slaap om s ochtends weer erg vroeg wakker te worden. Wat kan dit zijn? Sprongetje?</p>

Fase, fase,fase, fase, fase
Onze dochter was ook een super slaapster en heeft ook echt een moeilijke fase gehad. Wij hebben wel een soort slaaptring gedaan toen. Eerst dicht bij het bedje zitten en steeds een stukje verder de kamer uit .Dit heeft wel geholpen. Toen was ze alleen wel al iets ouder denk ik. 

idd echt een fase. hier ook een zoontje van 7 maand. Hij sliep alrijd goed maar ook ineens s nachts wakker en smorgens heel vroeg al beginnen te huilen. Ik herken het gedrag van mijn andere zoontje (is nu 2 ).en het gaat vanzelf weer over. 

In de “oei ik groei” app kan je zien wanneer je kind in een sprongetje zit. Waarschijnlijk zit hij daar nu in. 
Hopelijk gaat het slapen snel weer beter.

Heel herkenbaar. Mijn dochter is nu 15 maanden en dit hebben we ook gehad. Ze sliep dan stipt een half uur s avonds en dan was ze wakker en ging écht niet meer slapen. Ik haalde haar dan maar uit bed, uurtje beneden en dan weer naar bed. Dan sliep ze wel. (soms nog ff 90cc melk erin). Na een paar weken was het weer over.
Dit soort fases blijf je houden. Het gaat een paar weken goed, ze slapen netjes door en dan ineens weer een week lang s nachts wakker ofzo. Soms heel frustrerend maar t hoort erbij denk ik maar! ;) Succes, en je er niet te druk om maken!

Heel herkenbaar. Mijn dochter is nu 15 maanden en dit hebben we ook gehad. Ze sliep dan stipt een half uur s avonds en dan was ze wakker en ging écht niet meer slapen. Ik haalde haar dan maar uit bed, uurtje beneden en dan weer naar bed. Dan sliep ze wel. (soms nog ff 90cc melk erin). Na een paar weken was het weer over.
Dit soort fases blijf je houden. Het gaat een paar weken goed, ze slapen netjes door en dan ineens weer een week lang s nachts wakker ofzo. Soms heel frustrerend maar t hoort erbij denk ik maar! ;) Succes, en je er niet te druk om maken!

En ook s ochtends zijn het fases.. mijn dochter is maanden achter elkaar tussen 5.45-6.45 wakker geweest, altijd vroeg. En ook écht wakker. Maakte niet uit of ze s avonds om 19.00 of 21.00 naar bed ging. De laatste weken is het ineens 7.00-7.30... zo fijn!! Dit verschuift dus ook steeds..

Terug
Bovenaan