Elke avond tussen 22;00 en 22:30 overatuur

<p>Hallo,</p><p> </p><p>elke avond rond 22:00/22:30 word mijn zoontje van 6 maanden helemaal overstuur wakker en krijst het uit! Ik moet m dan echt in slaap wiegen zodat hij weer gaat slapen maar dit duurt wel enige tijd voor hij weer rustig is! <br /><br /></p><p>iemand enig idee wat dit kan zijn? </p>

Mijn dochter is ook een paar maanden op datzelfde tijdstip huilend wakker geworden. Niet iedere avond maar af en toe. Ik dacht aan nachtmerries/verlatingsangst, en dat ze misschien op dat moment van de nacht altijd op hetzelfde punt in haar slaapcyclus zit.

Hoi,
Wij hebben het een tijdje gehad met onze kleine man dat hij huilend wakker werd een uur nadat hij z'n fles had gehad 's avonds.
Ik ging er eigenlijk altijd meteen naartoe als ik hem hoorde en pakte hem uit z'n bed op schoot in de schommelstoel. Ik had het idee dat hij vaak ook niet helemaal wakker was en viel bijna altijd meteen weer in slaap in m'n armen. Ik bleef altijd ff een minuutje of 5 zitten en legde hem dan weer slapend terug. Van de een op andere dag was het over geloof ik. Niet echt een tip, maar wel herkenbaar

Heel herkenbaar! Ging hier vanzelf over.
Ik begreep altijd dat ze dan overgaan in een ander soort slaap, een diepere. Die overgang is niet helemaal lekker alleen en eindigt vaak in huilen en overstuur zijn, maar ook nog slapend. 

Terug
Bovenaan