elke dag een andere testuitslag!

hallo, ik denk inmiddels dat ik gek ben. Op 25 november had ik mijn NOD. Echter werd ik ongesteld, maar maar 1 dag. Een dag voor mijn NOD een positieve test gehad. Na de bloeding een positieve test. Bij de dokter een dag later een negatieve test en de zelfde dag in de avond een positieve zelftest. Een dikke streep, dus zwanger. Alle zwangerschapssymptomen zijn aanwezig, incl veel plassen. Ik heb mij laten testen op blaasontsteking en deze was negatief. Morgen ochtend op advies van de vk nog een test doen. Heeft iemand ervaring met testen die per dag verschillen in uitslag???

wat is een nod? ik lees dat wel vaker hier.
ik teste regelmatig, was elke keer negatief. toen had ik zwangerschapsverschijnselen en werkten 2 testen ineens helemaal niet. 3e test deed het en was het raak. maar omdat ik onregelmatig ongesteld was kreeg ik direct een echo, ik kon tussen 5 en 15 weken zijn. dan weet je het echt zeker. gr sabine

Ik had bij deze zwangerschap in totaal 5 testen gedaan voordat de test positief aangaf. Misschien hangt het van het tijdstip af waarop je de urine in een potje doet. Het lukt bij mij pas met ochtendurine, ook al staat op de verpakking dat het op elk moment van de dag kan. Inmiddels ben ik 15wk3d zwanger van mijn 3e. Ik wist zeker dat ik zwanger was, want ben nooit overtijd en had verder ook alle kenmerken behalve misselijk (maar dat ben ik nooit). Gewoon vertrouwen op je lijf en met 7wk bij twijfel een echo aanvragen.

Anne

Terug
Bovenaan