elke dag kwaaltjes?

Hey Meiden!!

hebben jullie ook iedere dag last van zwangerschaps kwaaltjes? ik ben super onzeker door een eerdere miskraam en een bbz. ben ozo bang dat het weer mis gaat. ik heb niet elke dag lasnt van mn kwaaltjes... herkennen jullie dit? do 4 okt heb ik afspraak bij de vk en tot die tijd... pffff

wat erg he die onzekerheid. Ook ik heb een miskraam gehad in augustus en ben ook best onzeker ookal heb ik een hartje zien kloppen. Ik ben bijna elke dag misselijk. soms alleen sochtens en savond en soms de hele dag behalve de avond. Mijn borsten doen niet elke dag pijn, de ene keer erger dan de andere keer. Er zijn vrouwen die helemaal geen klachten hebben of heel weing en er zijn vrouwen die de hele dag boven de wc hangen. Het kan best wisselen per dag. wat ik heb begrepen van de verloskundige is dat het hcg soms ook gewoon wisseld de ene keer is die sterker dan de andere keer of stijgt die sneller dan de andere keer. Ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt. ik vind die eerste 12 weken echt vreselijk .

Hier ook nog niet heel veel kwaaltjes hoor, sinds een paar dagen doet mijn maag een beetje raar kan het nog geen misselijkheid noemen. Wel heb ik al grotere borsten. Hoop dat het snel 4 oktober is en dat je dan van je zwangerschap kan gaan genieten.

Denk dat bijna iedereen je "probleem" wel herkent, ook ik heb meerdere mk-en gehad en ook onzeker..
Bij mij wisselt het ook sterk, de ene dag last van gespannen borsten en de dag erna niks...
Ik probeer maar te denken zolang ik niet vloei...of buikpijn heb...maar het blijft lastig, hoever ben je nu?
Ik mag 18 okt voor een echo..
Xx

Vind zwanger zijn heerlijk, maar het maakt me ook gruwelijk onzeker! Zei ook tegen een vriendin: niets zo onzeker als zwanger zijn....

De ene dag wel kwaaltjes of meer en de andere dag lekker rustig. Gek word je ervan. En dat moet natuurlijk niet. Met 12 weken wordt dat iets rustiger, maar ik blijf onzeker tot het kindje er is. Tot die tijd blijf ik bang/onzeker dat er iets mis zal kunnen gaan.

8 okt eerste echo hier en tot die tijd is het gewoon uitzingen en proberen afleiding te zoeken.

Succes allemaal

Ja bah die onzekerheid... Zelf ben ik ook soms een dagje niet misselijk. De andere klaxhten zijn helemaal ontegelmatig.
Ik hoop voor iedereen dat het goed blijft gaan

Ik heb eigenlijk bijna nergens last van.
Bij de vorige twee was ik echt misselijk.
Mijn man zegt al van je krijgt nu een meisje!
Mijn borsten zijn gevoeliger en ik merk het aan mijn humeur! Begin al vergeetachtig te worden! Lang leve de agenda met alarm op de telefoon!!!!!

Wil iemand wat kwaaltjes overnemen?
In de aanbieding:
Vermoeidheid;
onrustig slapen;
Moodswings;
Misselijkheid;
Opgeblazen gevoel daardoor veel boeren;
Buikpijn;
Pijnelijk tepels;
Vreetbuien afwisselt met dagen achter elkaar niet kunnen eten;

Je mag ze gratis en voor niets hebben want ik ben het wel zat

Terug