Elke keer een valse start; herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb nu 3 nachten met valse starts achter de rug (uren lang onregelmatige weeen). De afgelopen 2 nachten dacht ik echt dat het zover was, maar elke keer zakten de voorweeen af. Vervelend vanwege het slaapgebrek, maar ook omdat er een grote zus en broer wachten op de baby...

Is er iemand die dit herkent?

Ik ga zo proberen wat slaap in te halen. Ik hoop dat ik niet de enige ben...

Groetjes, Sheila (40+4).

Hai Sheila,

Jaaaa, heel herkenbaar maar ik heb ze vooral 's middags...ook heb ik last van mn darmen dus iedere keer denk ik, ja nu gaat het komen haha. Mijn verloskundige vertelde dat het heel normaal is bij de 2e en ieder volgend kind. De eerste is meestal meteen boem, bevallen dus in ieder geval is het heel normaal dat je valse starten hebt... Succes
Liefs, Elle 39+6 weken.

Hoi Elle,

Blij dat je het herkent! Ook ik heb last van mijn darmen; dagelijks worden ze geleegd haha. Dit al een week. Verder oefenweeen; soms met aanloop, tussenstuk en einde, soms op gelijk niveau. Geen pijl op te trekken dus. Ik heb ook steeds enorme honger. Dan ga ik 's nachts een boterham eten en dan trekken de weeen helemaal weg. Ook slapen mijn andere kinderen onrustiger. Ik denk dat dit ook niet echt helpt.

Tja, morgen dus weer naar de vk. Dan word ik gestript. Ik hoop dat dat gaat werken want iedereen wordt een beetje nerveus in mijn omgeving.

Succes; ik ben benieuwd hoe het ons vergaat...

Groetjes, Sheila.

Hier ook herkenbaar. Ik ben morgen alweer 41 weken zwanger van de tweede.
Vaak krampen en een menstruatie achtig gevoel.
Maar echt doorzetten, ho maar!

twee maal getsript, maar helaas.
Als er donderdag nog niets geboren is dan word ik ingeleid.

Bij mij is het ook heel afwisselend met de krampen hoor, soms denk ik, hé, weeen en de andere keer twijfel ik weer of het mn darmen zijn...en ik heb idd ook vaak trek, vooral lekkere trek dus eet ik 's nachts de koektrommel maar leeg  een boterham zou beter zijn...naja, we wachten af en ben ook benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, succes...

Terug
Bovenaan