elke keer in de avond!!!

A

Anoniem

Guest

ik heb nu al een paar dagen achter elkaar in de avond erge pijn onderin zeg maar,, het voelt echt ja weet niet alsof hij met zijn hoofd drukt en steeds verder naar beneden komt kon van de week niet eens lopen ,,ik weet niet een vreemt gevoel en best pijnlijk,,,
ik heb geen idee wat het is zijn dit dan de voorweeen ofzo? ik heb ook elke keer dat ik midden in de nacht wakker word nou wel 10 keer ofzo met een hele harde buik keihard!!
iemand ook met deze klachten of is dit normaal op het eind( sorry maar de laatste keer was 9 jaar terug ik heb geen idee meer hoe en wat meiden hahahah)

veel liefs cora

Ja, dat hoort er allemaal bij!!
Dat drukkende gevoel kan van het indalen komen (af en toe gepaard met een scherpe pijn). Verder zijn harde buiken ook heel normaal. Je voelt ze vooral 's avonds omdat je dan ontspannen bent, maar waarschijnlijk heb je overdag ook wel harde buiken hoor. Als ze pijnlijk worden zijn het echt voorweeën. Verder groeit het kindje de laatste weken nog best veel (vooral in gewicht), waardoor het steeds minder ruimte in je buik krijgt. Daardoor kun je ook harde buiken krijgen. Je lichaam gaat zich zo langzamerhand voorbereiden op de bevalling.

succes met de laatste loodjes!

Ikke mv 1 & ? (36 wkn zwanger)

ook ik herken dit gevoel...

Het is niet prettig maar het hoort erbij zeggen ze..
Weet je wat wel lekker is een warme kruik tegen je buik , tneminste ik vind datwel erg lekker.

liefs gridje

Terug
Bovenaan