Elke keer weer die teleurstelling

dat is wat ik (jammer genoeg) elke keer weer lees op dit forum en ooooooh zo herkenbaar!
Elke keer weer die twee weken hoop na je eisprong - voel je iets - ben je wat misselijk of heb ik toch pijnlijke borsten.......En dan komt toch die dag van je menstruatie, BALEN!

Meiden, wat beheerst het (jammer genoeg) ons leven. Ik snap het verhaal van Julia helemaal. Even helemaal niks, even afschakelen.

Kon iemand ons maar vertellen dat het een keer goed zou komen dan hadden we daar iets meer vrede mee......

Zelf had ik me deze week ook weer hoop "aangepraat". Al een week lang pijnlijke borsten (heb ik normaal nooit). Mijn dochtertje zegt al de hele week dat mama een baby in de buik heeft waarop mijn vriend zegt "wie weer voelt ze wel iets aan". Heel lief natuurlijk maar dan ga je er toch verder over nadenken. De zwangerschapstesten had ik inmiddels al afgezworen - maar toch maar weer een paar gehaald. Nu 1 die vanaf dag 10 kan testen. Zit net om en nabij die 10e dag. Nee hoor geen streepje te bekennen. En toen kwamen voor de eerste keer sinds het jaar dat we bezig zijn de tranen.....Even uiteghuild bij mijn zus. Zegt zij "maar ik heb ook een keer negatief getest bij 1 van de 2 kinderen en daarna positief. Bam en daar is dan weer die hoop....grrrrrrrr, gek word ik er van!

Meiden, kop op!

Liefs
Moeska

Oh Moeska,

Ik begrijp je helemaal! heb je een negatieve test in handen, blijf je toch weer hoop houden want misschien zit er nog wel niet genoegd hormoon in je lichaam.....

Ik hoop ECHT heel erg dat je zwanger bent, ik zal heel hard voor je duimen!!

Liefs Karin

Moeska,
idd zooo herkenbaar.
Het blijft iedere keer weer een teleurstelling
Je denkt vanalles te voelen, of voelt het ook echt maar dan weer...helaas.

Ik test wel iedere maand, je weet maar nooit!?

Bij mijn dochter had ik niet getest maar voelde ik aan mijn lijf dat ik zwanger was.
Daar twijfelde ik niet eens aan.

Iedereen veel liefs
Fleur

Hey Fleur,

Bij mijn dochter wist ik ook zeker dat ik zwanger was. Voelde het ook aan alles (dacht ik). Heb toen natuurlijk nog wel een test gedaan om het te bevestigen;-). Maar die symptonen heb ik het laatste jaar ook weleens vaker gevoeld. Ik weet het dus niet meer......

Groetjes

hoi,
ik weet ook precies hoe je je voelt,ik ben dan bezig voor de 1e maar in die twee weken denk je van alles te voelen, en dan toch weer negatief, ik weet het ook niet meer hoor.ik ga nu maar gewoon testen op de dagen die de gyn aangeeft en als ik nog niet ongie ben en probeer er verders maar niet zo veel aan te denken, maar dat is makelijker gezegt dan gedaan.
houd moet.
gr dreamer

helaas beheerst het je leven het zou gewoon leuk moeten zijn maar na zo lange tijd is het alleen maar lijnlijk en verdrietig
ik had het deze maand zo gehoopt, het was een jaar geleden dat ik een miskraam had gehad dus werd nu wel weer tijd voor een positieve test
maar helaas werd toch weer ongesteld
maar veel minder dan normaal
op werk was ik maandag naar huis gegaan was niet fit en zo moe, waarop collegas weer zeggen zou toch even een testje doen je weet maar nooit, je zag de laatste tijd er zo moe uit
en ja hoor daar gaan we weer toch weer twijfelen zal het dan toch dat kan toch niet
en dan voel ik denk ik toch weer me borsten
om er moe van te worden

gr tango

Terug
Bovenaan